Sunday, February 5, 2012

ΔΕΙΤΕ: «Όταν ήμουν μικρή κανένα αγόρι δεν μου μιλούσε» – ΤΩΡΑ ΣΦΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΗΣ!!!

charliz 200x90 ΔΕΙΤΕ: «Όταν ήμουν μικρή κανένα αγόρι δεν μου μιλούσε»   ΤΩΡΑ ΣΦΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΗΣ!!! Σήμερα στα 36 της χρόνια θεωρείται μια από τις πιο σέξι γυναίκες του πλανήτη
, ενώ παράλληλα είναι μια επιτυχημένη και πολυβραβευμένη ηθοποιός.





Και όμως κάποτε έκλαιγε γιατί κανένα αγόρι δεν της έδινε σημασία.

Η διάσημη Σαρλίζ Θερόν μίλησε πρόσφατα για την παιδική της ηλικία, με αφορμή την νέα της ταινία «Young Adult». Η ξανθιά σταρ του Χόλιγουντ, αποκάλυψε πως τα αγόρια δεν της έδιναν καμία σημασία όταν πήγαινε σχολείο, ενώ ακόμα και σήμερα δεν έχει συγχωρέσει την μητέρα της που την υποχρέωνε να φοράει κάτι τεράστια γυαλιά μυωπίας με χοντρό σκελετό.

article 2096127 1194a107000005dc 803 468x341 ΔΕΙΤΕ: «Όταν ήμουν μικρή κανένα αγόρι δεν μου μιλούσε»   ΤΩΡΑ ΣΦΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΗΣ!!!

how to have hair like charlize theron.player ΔΕΙΤΕ: «Όταν ήμουν μικρή κανένα αγόρι δεν μου μιλούσε»   ΤΩΡΑ ΣΦΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΗΣ!!!

theron 2 ΔΕΙΤΕ: «Όταν ήμουν μικρή κανένα αγόρι δεν μου μιλούσε»   ΤΩΡΑ ΣΦΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΗΣ!!!




totefteri




ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΕΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ


ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ the-sekouratoi.blogspot.com Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Κανε Like και εσύ!!

No comments:

Post a Comment