Sunday, February 26, 2012

Διαφορά γυναικών-αντρών !!!

Πόσο διαφέρουν οι άνδρες με τις γυναίκες όταν έχουν το ίδιο θέμα
συζήτησης; Ας δούμε τι συμβαίνει στην περίπτωση του κουρέματος...



Γυναικεία συζήτηση:

Γυναίκα1: «Ω Θεέ μου, έκοψες τα μαλλιά σου! Καλέ πώς σου πάνε; Θαύμα!»
Γυναίκα2: «Έλα πλάκα κάνεις ... Λες; Εγώ δεν ήμουν της ίδιας άποψης όταν τα είδα στον καθρέφτη. Θέλω να πω δεν τα βρίσκεις υπερβολικά κατσαρά;»
Γυναίκα1: «Φυσικά, όχι! Είναι τέλεια. Κι εγώ θα ήθελα να τα κόψω σε αυτό το στυλ αλλά είμαι πολύ στρογγυλοπρόσωπη και δε θα μου πηγαίνουν. Μάλλον είναι καλύτερα να τ' αφήσω ως έχουν».
Γυναίκα2: «Μιλάς σοβαρά; Εγώ το πρόσωπό σου το βρίσκω αξιολάτρευτο. Και θα ...


...μπορούσες χωρίς πρόβλημα να κάνεις μία από αυτές τις νεανικές κομμώσεις που είναι αυτή την εποχή της μόδας. Θα είσαι υπέροχη! Θα 'θελα κι εγώ να το κάνω αλλά φοβάμαι ότι θα φαίνεται ο λαιμός μου.»

Ανδρική συζήτηση:

Άνδρας1: «Κουρεύτηκες;»
Άνδρας2: «Ναι»







ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΕΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ


ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ the-sekouratoi.blogspot.com Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Κανε Like και εσύ!!

No comments:

Post a Comment