Tuesday, February 14, 2012

Μείνε πλάϊ μου και ας...

Περπάτα στο πλάι μου και ας κουτσαίνεις... μπορώ να περπατήσω λίγο πιο αργά...


- Κοίταξέ με και ας έχεις στραβισμό... στα μάτια σου βλέπω τον εαυτό μου.

- Χαμογέλασε μου και ας είναι τα δόντια σου στραβά... μ' αρέσει να βλέπω το χαμόγελό σου , να σε.....



βλέπω χαρούμενο.

- Άγγιξε με και ας είναι τα δάκτυλά σου ατροφικά... το χέρι σου είναι πάντα ζεστό.

- Μίλησέ μου και ας ψευδίζεις... τα λόγια σου στάζουν μέλι.

- Κάθισε δίπλα μου και ας είσαι άσχημος... έχω περισσότερη ασχήμια πάνω μου από εσένα.

- Αγκάλιασε με κι ας έχεις χάσει το ένα σου χέρι... ο πόνος έχει φύγει πια..

- Γράψε κάτι για εμένα... κι ας είσαι ανορθόγραφος...

- Άνοιξε την καρδιά σου κι ας είναι χρόνια τώρα παγωμένη... δείξε μου αυτό που έχεις μέσα σου.......



Ο δρόμος της αγάπης λένε είναι μονόδρομος...

Εγώ όμως θα πω πως όταν απλώσεις το χέρι σίγουρα κάποιος δίπλα θα στο πιάσει και θα το κρατήσει σφιχτά...

ΠΌΣΟ ΓΛΥΚΌ ΕΊΝΑΙ ΝΑ ΣΕ ΑΓΑΠΟΎΝ...

ΝΑ ΈΧΕΙΣ ΔΊΠΛΑ ΣΟΥ ΚΆΠΟΙΟΝ ΌΤΑΝ ΤΟΝ ΈΧΕΙΣ ΑΝΆΓΚΗ...

Η ΑΓΆΠΗ ΔΕΝ ΑΓΟΡΆΖΕΤΑΙ ...ΔΕΝ ΠΟΥΛΙΈΤΑΙ...ΜΌΝΟ ΧΑΡΊΖΕΤΑΙ ΑΠΛΌΧΕΡΑ....

Για να συγχωρείς θέλει δύναμη... Για να αγαπάς θέλει ΚΑΡΔΊΑ....

facebook

Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ

ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΕΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ


ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ the-sekouratoi.blogspot.com Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Κανε Like και εσύ!!

No comments:

Post a Comment