Sunday, February 19, 2012

Ελεωνορα Ζουγανελη

Άνετη, χαλαρή και προσγειωμένη.


Μεταξύ άλλων, μας αναφέρει τις σχέσεις που διατηρεί με τους γονείς της, για την...



οικονομική κρίση και τι είναι αυτό που την στεναχωρεί, ενώ αναφέρει και όνομα - έκπληξη ενός μεγάλου λαϊκού τραγουδιστή, που θα μπορούσε άνετα να συνεργαστεί!

Από τον Χρίστο Καλτσά

Την πρώτη συνέντευξη για το 2012 στο Thesout, την κάνουμε με την Ελεωνόρα Ζουγανέλη (ελπίζω να είσαι το γούρι μας για αυτή την χρονιά!) Πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα το βράδυ μέσω τηλεφώνου και μου έκανε εντύπωση η απλότητα, η αμεσότητα, η ευγένια και ο επαγγελματισμός της αφού η κουβέντα μας διήρκησε περίπου 25 λεπτά και κύλησε σαν νεράκι!

Μιλήσαμε για όλα, για το ξεκίνημα της περιοδείας της και πόσο της αρέσει να γυρίζει την Ελλάδα τον χειμώνα: "Αγαπάω πολύ τις περιοδείες, είναι χαρά μου να βρίσκομαι στην γύρα, ακόμα πιό πολύ τον χειμώνα που παίζω σε πιό κλειστά μαγαζιά. Ήθελα να μοιραστώ με τον κόσμο το χειμερινό μου πρόγραμμα γιατί το θεωρώ ιδιαίτερο. Όσο αφορά την εμπειρία μου από τα πρώτα live σε Ρόδο και Κρήτη, είναι απλά συγκλονιστικό! Η προσέλευση του κόσμου είναι τριπλή. Την εξέλιξη μου την ένιωσα τώρα που πήγα στην Ρόδο και την Κρήτη, βλέποντας γεμάτα μαγαζιά. Σχεδόν δεν το πιστεύω!"

Το τελευταίο live cd της με τον τίτλο "Είπα στους φίλους μου", περιέχει πολλά "διαφορετικά τραγούδια", από ροκ μέχρι και ρεμπέτικα (με τους Imam Baildi). Στην ερώτηση μου πως προέκυψαν τόσο διαφορετικά τραγούδια μου είπε: "Στα live μου είναι έντονο το χαρακτηριστικό των πολλών διαφορετικών τραγουδιών, ακούω πολύ και διαφορετική μουσική και συνηθίζω στα live να κάνω τέτοιες 'κόντρες'. Το πρόγραμμα των τραγουδιών είναι 100% δική μου επιλογή".

Το 2008 έβγαλε το πρώτο της cd με τον τίτλο "Έλα" ενώ την ίδια χρονιά, συνεργάστηκε στις ζωντανές εμφανίσεις με τον Δημήτρη Μητροπάνο. Την ρώτησα το πως ένιωσε εκείνη την περίοδο που τις συνέβαιναν τόσο σπουδαία πράγματα στην ζωή της: "Ήταν τεράστια η αλλαγή, αφού ξεκίνησα την χρονιά χωρίς δίσκο, ανάμεσα σε τρία 'μεγαθήρια' καλλιτεχνών (Δημήτρης Μητροπάνος, Μανώλης Λιδάκης και Μπάμπης Στόκας) και τελείωσε το καλοκαίρι με τον δίσκο μου να αρχίσει να ακούγεται. Ο Δημήτρης Μητροπάνος είναι ένας άνθρωπος που αγαπάω πολύ και τον θεωρώ το γούρι μου..."

Το "Έλα" έγινε τεράστια ραδιοφωνική επιτυχία, ήταν "στοίχημα" για την ίδια το να καταφέρει να κάνει μία παρόμοια επιτυχία; "Ένα τραγούδι, εξαρτάται από πολλά πράγματα για να γίνει επιτυχία. Για να μη εγκλωβιστώ στο να ψάχνω να βρώ ένα ακόμα 'Έλα", φρόντισα να εξελίξω τις live εμφανίσεις μου. Έτσι κατάφεραν το 'Κόψε και μοίρασε', το 'Η αγάπη αργεί' και άλλα τραγούδια, να ακουστούν πολύ, σε συνδυασμό με τις ζωντανές εμφανίσεις μου".

Έχω παρατηρήσει σε video, πως όταν τραγουδάει το τελευταίο της κομμάτι "Τα λέμε", πως το νιώθει πολύ. Τι συναισθήματα άραγε της δημιουργεί; "Είναι ένα τραγούδι που από την πρώτη στιγμή που το άκουσα, με συνεπείρε. Μου ταιριάζει και ο λόγος είναι πολύ κοντά σε μένα, η Sunny Μπαλτζή έγραψε τους στίχους από ένα εκρηκτικό κομμάτι!"250112_zouganeli_foto_2_thesout.gr



Όταν έκανα την έρευνα στο Internet για να βγάλω τις ερωτήσεις για την Ελεωνόρα, είδα πως την "εν οχλεί" που την ρωτάνε συνέχεια τις ίδιες ερωτήσεις σχετικά με τους γονείς της, τον Γιάννη Ζουγανέλη και την Ισιδώρα Σιδέρη. Έτσι, την ρώτησα απλά το πως είναι η σχέση τους τώρα που είναι 3 καλλιτέχνες στην ίδια οικογένεια. Μου απάντησε πως: "Η μητέρα μου έχει συνειδητά αποχωρίσει από τον χώρο του τραγουδιού, πλέον είναι μόνο μαμά. Με συμβουλέυει και την ακούω πάντα, όπως το ίδιο κάνει και ο πατέρας μου. Το σημαντικό είναι πως είναι πάντα δίπλα μου και στα καλά και σε μία ενδεχομένως λάθος απόφαση".

Ο Γιάννης Ζουγανέλης, εκτός απο εξαιρετικός μουσικός, είναι και ένας άνθρωπος με τρομερή αίσθηση του χιούμορ. Άραγε κληρονόμησε το χιούμορ του πατέρα της; "Έζησα σε ένα περιβάλλον, όπου οι ατάκες πήγαιναν και ερχόντουσταν! Αυτό είναι φυσικό του να έχεις ανεπτυγμένη αίσθηση του χιούμορ. Θεωρώ πως είμαι ένας άνθρωπος με χιούμορ και γελάω με τους φίλους μου που έχουν έξυπνες ατάκες"



Πριν πολλά χρόνια, οι Πυξ Λαξ, είχαν συνεργαστεί με τον Μάκη Χριστοδουλόπουλο, έναν καθαρά λαϊκό τραγουδιστή, στο τραγούδι "Μοναξιά μου όλα". Η Ελεωνόρα, εάν τις δινόταν η ευκαιρία θα έκανε μία τόσο "κόντρα" συνεργασία; "Δεν το συζητώ, τους λαϊκούς τραγουδιστές που κάνουν καλά την δουλειά τους εκτιμώ αφάνταστα, διασκεδάζω σε αυτά τα μαγαζιά. Ο Μάκης Χριστοδουλόπουλος ήταν ένας τέτοιος άνθρωπος, που έκανε καλά την δουλειά του. Έχει σημασία με ποιόν άνθρωπο θα μου πρότειναν, εάν ήταν ένας άνθρωπος που γνώριζε καλά το λαϊκό τραγούδι και το πως να κάνει τους ανθρώπους να διασκεδάσουν και να περάσουν καλά, θα το έκανα με πολύ μεγάλη χαρά. Άν ήταν κάτι fake, δεν θα το έκανα. Το πρώτο όνομα που μου έρχεται στο μυαλό και που θα ταίριαζε με μένα είναι ο Σταμάτης Γονίδης...!"



Το να είσαι καλλιτέχνης και να προσπαθείς να κάνεις τον κόσμο να περάσει καλά και να ξεχάσει τα προβλήματα του, ειδικά αυτή την πολυ δύσκολη περίοδο, δεν είναι εύκολο πράγμα. Πως βιώνει η Ελεωνόρα την οικονομική κρίση, επάνω στην σκηνή; "Ο κόσμος στην αρχή είναι μαγκωμένος, χρειάζεται πιό πολύς χρόνος για να σπάσει ο πάγος και να κυλήσει όλη η ενέργεια στο μαγαζί. Έχει μεγάλη ανάγκη να τραγουδήσει. Η κρίση είναι δίκοπο μαχαίρι για τους καλλιτέχνες, γιατί πολλοί επιχειρηματίες εκμεταλεύονται το θέμα με την κρίση, σου λένε έλα να τραγουδήσεις με λιγότερα λεφτά γιατί δεν βγαίνω και όμως το μαγαζί είναι γεμάτο!"



Το διπλό live cd της, εάν το κατεβάσεις ολόκληρο νόμιμα από ενά site στο Internet, κοστίζει γύρω στα 7 ευρώ. Το ίδιο, πριν μερικά χρόνια θα κόστιζε 20 και 23 ευρώ, αυτό σημαίνει πως οι δισκογραφικές εταιρίες έχουν ρίξει τις τιμές τους. Όμως ακόμα, πολλοί κατεβάζουν παράνομα την μουσική, παρ' όλο που κοστίζει αρκετά φθηνά. Γιατί κατα την γνώμη της, εξακολουθεί και γίνεται αυτό; "Από συνήθεια πλέον. Την οικονομική κρίση θα την αντιμετωπίσουμε κάποια στιγμή και θα την αφήσουμε στην άκρη, αυτό που δεν ξεχνιέται και αυτό που με πληγώνει, είναι πως όλο αυτό σε κάνει να μη σέβεσαι κάποια πράγματα. Δεν καταλαβαίνουν πως εάν δεν αγοράσεις το cd, εμένα με καταστρέφεις, όχι οικονομικά αφού δεν βγάζω λεφτά από τα cd, αλλά δισκογραφικά αφού η εταιρία δεν θα με ξαναεμπιστευτεί να βγάλω cd".

Η Ελεωνόρα Ζουγανέλη, είναι ένας καλλιτέχνης χαμηλών τόνων, δεν βγαίνει συχνά στην τηλεόραση. Υπάρχουν όμως συνάδελφοι της, που υπερ-εκτίθενται στα Μ.Μ.Ε., πιστεύοντας έτσι πως ο κόσμος θα τους αγαπήσει. Ποιά είναι η 'χρυσή' ισορροπία; "Ανέκαθεν, οι καλλιτέχνες που γέμιζαν τα μαγαζιά, δεν ήταν πολύ εκτεθιμένοι στην δημοσιότητα. Όταν ο κόσμος σε έχει συνέχεια 'μέσα' στο σπίτι του, δεν έχει μετά την ανάγκη να σε δει live. Η μεγάλη Χάρις Αλεξίου, ήταν ακριβοθώρητη! Στo peak της καριέρας της, έκανε λίγα live και ο κόσμος λαχταρούσε για να την δει."



Λίγο πριν κλείσουμε την συνέντευξη, της έκανα μερικές πιό καθημερινές ερωτήσεις, όπως πχ ποιά είναι τα αγαπημένα της τραγούδια αυτή την περίοδο και μου ανέφερε το "Bust your windows", το "You will never know" της Imamy και απο ελληνικό το "Έσπασε η νύχτα δυό κομμάτια" που ερμηνεύει ο Αντώνης Ρέμος σε μουσική του Αντώνη Βαρδή. Επίσης μου ανέφερε πως το αγαπημένο της ταξίδι, είναι στην Φολέγανδρο, ενώ όταν την ρώτησα το τι είναι για την ίδια απόλυτη ευτυχία μου απάντησε αφοπλιστικά πως "ένιωσα απόλυτη ευτυχία στην συναυλία στο θέατρο Βράχων, που έβλεπα 6000 άτομα να έχουν έρθει να με δούν, αλλά από την άλλη μπορεί να νιώσω μεγάλη ευτυχία μία συγκεκριμένη στιγμή στο σπίτι, με τις πυτζάμες μου και να βλέπω μία ταινία.



Η τελευταία φορά που γέλασε πολύ, ήταν στο Gazoo που ενώ τραγουδούσε ένα πολύ σοβαρό τραγούδι, βγήκε ο Θανάσης Αλευράς και έκανε το άλογο! Δεν μετανιώνει για πράγματα που έγιναν, αφού θεωρεί πως ό,τι κάνεις, υπάρχει πάντα κάποιος λόγος. Τέλος, μου είπε πως δεν έχει κάποιο "μότο", απλά μας προτρέπει να ζούμε την κάθε στιγμή.



Χρίστος Καλτσάς
www.thesout.gr



ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΕΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ


ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ the-sekouratoi.blogspot.com Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Κανε Like και εσύ!!

No comments:

Post a Comment