Sunday, February 12, 2012

«Μου πετούσαν μπανάνες!»


Καταγγελία για ρατσιστική επίθεση στη Τούμπα από τον Καζίμ Ρίτσαρντς!
Ο Τούρκος άσος του Ολυμπιακού αποκάλυψε με δηλώσεις του πως οπαδοί του ΠΑΟΚ του πέταξαν μπανάνες!

Η Milliyet και η Radikal φιλοξένησαν τοποθετήσεις του Καζίμ Ρίτσαρντς που αναμένεται να προκαλέσουν μεγάλη αίσθηση! «Οι οπαδοί του ΠΑΟΚ μου πετούσαν μπανάνες. Αυτό μπορεί να ληφθεί ως ρατσιστική επίθεση. Πολλοί βέβαια γελούσαν», σχολίασε ο Καζίμ που προσπάθησε να δει χιουμοριστικά αυτό που έγινε.

«Εάν οι μπανάνες είναι κίτρινες και σε καλή κατάσταση, μπορεί να τις φάω κιόλας. Έχω αίσθηση του χιούμορ και θα μπορούσα να είχα φάει μία. Εάν όμως, είναι σάπιες, όπως ορισμένες που μου πέταξαν, τότε δεν τις τρώει ούτε μία μαϊμού!», συμπλήρωσε.

Όσον αφορά στους δύο αιωνίους αντιπάλους, τον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό επισήμανε: «Η αντιπαλότητά τους μοιάζει πολύ με αυτήν της Φενερμπαχτσέ με την Γαλατάσαραϊ. Επομένως δεν θα έχω πρόβλημα με την αντιπαλότητα Παναθηναϊκού-Ολυμπιακού».

gazzetta


ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΕΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ


ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ the-sekouratoi.blogspot.com Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Κανε Like και εσύ!!

No comments:

Post a Comment