Wednesday, February 22, 2012

Bobby Brown: Βάζει τα πράγματα στη θέση τους για την κηδεία

Ο τραγουδιστής τον οποίο όλοι είδαμε να φεύγει λίγα λεπτά αφότου μπήκε στο παρεκκλήσι
όπου έγινε η τελετή εξηγεί τους λόγους για τους οποίους έγινε το συμβάν.

«Τα παιδιά μου κι εγώ είχαμε προσκλήσεις για την κηδεία.

Μας έβαλαν να καθίσουμε οι υπεύθυνοι ασφαλείας και μετά μας ζητήθηκε να....



μετακινηθούμε τρεις φορές.

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η ασφάλεια φέρθηκε στην οικογένειά μου με αυτόν τον τρόπο και συνέχιζε να μας ζητά να αλλάξουμε θέση», ανέφερε ο Brown.

Το αποκορύφωμα ήρθε όταν ο τραγουδιστής ζήτησε να καθίσει δίπλα στην κόρη του και του το απαγόρευσαν.

«Αυτό που έκανα ήταν να δώσω ένα φιλί στο φέρετρο της πρώην συζύγου μου και έφυγα γιατί δεν θέλησα να δημιουργήσω σκηνή. Τα παιδιά μου είναι πολύ στενοχωρημένα από το γεγονός.»

Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ

ΑΔΥΝΑΤΙΣΕ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΙΤΑ ΤΩΝ ΣΤΑΡ ΓΙΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΤΗΣΕ ΕΔΩ
ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΕΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ


ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ the-sekouratoi.blogspot.com Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Κανε Like και εσύ!!

No comments:

Post a Comment