Thursday, February 23, 2012

Η Christina Aguilera σε μια τολμηρή αποκάλυψη...

Σε συνέντευξή της στο περιοδικό Latina, η Christina Aguilera αποκάλυψε ότι είναι ερωτευμένη με το...
κρεβάτι της!

H διάσημη pop star δήλωσε: "Είμαι ερωτευμένη με το κρεβάτι μου, είναι ο θρόνος μου,το βασίλειο μου. Εδώ τρώω και κοιμάμαι, εδώ κανονίζω πολλές απο....



τις δουλειές μου, εδώ οργανώνω και τα parties του γιου μου!"

Ευτυχώς δηλαδή που η Christina σηκώθηκε από το κρεβάτι της για να χαρίσει μια υπέροχη φωτογράφιση στο περιοδικό, δείγμα της οποίας ακολουθεί...






ofono.gr

ΑΔΥΝΑΤΙΣΕ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΙΤΑ ΤΩΝ ΣΤΑΡ ΓΙΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΤΗΣΕ ΕΔΩ
ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΕΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ


ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ the-sekouratoi.blogspot.com Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Κανε Like και εσύ!!

No comments:

Post a Comment