Monday, February 6, 2012

Ποιά pop star μέθυσε και έκαψε το δωμάτιο της;

And the winner is…


Florence Welch!



H γοητευτική κοκκινομάλλα pop star έχει αρχίσει απ` ότι φαίνεται τις κακές παρέες. Η 23χρονη διηγήθηκε στο περιοδικό Q μια πρόσφατη εμπειρία της στη Νεά Υόρκη και συγκεκριμένα στο Bowery Hotel όπου διέμενε και παραλίγο να κάνει το δώματιο της παρανάλωμα του πυρός!



Συγκεκριμένα η ίδια διηγήθηκε πως: «είχα πιεί αρκετά dry martinis παρέα με τον Kanye West και στην συνέχεια είχα σκίσει το φόρεμα μου, είχε σπάσει ένα δόντι μου και έιχα πετάξει ένα κερί πάνω σε ένα βιβλίο μου. Κάποια στιγμή έφυγα από το δωμάτιο και όταν είχα γυρίσει, με το σκισμένο μου μου φόρεμα και το σπασμένο δόντι, είδα το βιβλίο μου να έχει γίνει κάρβουνο και ένα κουβά με νερό στο πάτωμα.»



Φαίνεται πως κάποιος είχε σώσει την ζωή της Florence! Αυτή η παρέα με τον Kanye West, πειράζει που μας ανησυχεί λιγάκι...;


music.net.cy




ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΕΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ


ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ the-sekouratoi.blogspot.com Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Κανε Like και εσύ!!

No comments:

Post a Comment