Wednesday, February 8, 2012

Super αγγελία! Σκοπός είναι να ξέρεις πως πλασάρεις το προιόν! Το αμάξι είναι λούλουδο... τέλος

Η αγγελία είναι αληθινή!

Το αμάξι είναι λούλουδο. Το βλέπετε πως γυάλίζει στη φωτογραφία. Μιλάμε για μεγάλη ευκαιρία. Παρφέ που λέμε.

Όποιος ξέρει από τζιπ...

και του αρέσει να πηγαίνει στα χιόνια, αυτό ειναι το εργαλείο που πρέπει να πάρει.

Εγω δεν πηγαινα στα χιονια γιατί κρύωνα. Αμα δεν κρύωνα όμως θα πήγαινα γιατί μ αρέσουν.

Το κράτησα ένα χρόνο αλλά η κωλοκυβέρνηση με τους φόρους που έβαλε, τα
τεκμήρια και κει που πήγε η βεντζίνα, δεν με παίρνει άλλο να το κρατήσω.

Μην μασάτε πως έχει πρόβλημα το αμάξι και το δίνω τόσο φτηνά. Είναι αστέρι σας λέω.

Το χω τουμπανιάσει αλλά δεν το χω σκίσει. Για καμμια βόλτα στο Κολωνάκι
το χειμώνα και στην παραλία το καλοκαίρι το χα το έρμο. Άντε και σε κανα
γάμο καμμιάς ξαδέρφης που το γυάλιζα και το στόλιζα.

Το μόνο χωμα που έχω πατήσει, είναι που πήγαινα μια μέρα στην Π.Ράλλη
και έπεσε ενα σακί με κοκκινόχωμα από εναν γύφτο που πήγαινε μπροστά
μου, έσπασε το σακί και χύθηκε το χρώμα και το πάτησα.

Αλλιώς το αμάξι μονο σε άσφαλτο έχει πατήσει. Είναι άστρωτο μιλάμε.

Επειδή είμαι μερακλής το επλενα μονος μου. Δεν το χω παει σε βουρτσα σε
πλυντηριο. Μονο hand made πλυσιμο εκανα και το σκουπιζα με πετσι που χα
παρει απο το φαναρι στα Village στη Θηβων.

Έχω φέρει κι απ την Αμερική που μένει μια ξαδέρφη της μάνας μου, πολλά
έξτρα και του χω βάλει. Ελάτε να το δείτε από κοντά να καταλάβετε για τι
διαμάντι μιλάμε.

Δυστυχώς δεν με παιρνει να το κρατήσω άλλο γιατί θα με σκίσει η εφορία
με τα τεκμήρια. Δουλευω μαυρα (κυριως παιζω κανα παρανομο στοιχημα και
κερδιζω λέφτα) και δεν μπορώ να το καλύψω στη δήλωσή μου.

Παρτε τηλέφωνο από τη 1 το μεσημέρι και μετά (που ξυπνάω) να παμε να πιουμε ενα καφε να το δειτε. Συνηθως συχναζω "Γρηγόρη"

Αμα εχετε whatsapp μπορω να σας στειλω κι αλλες φωτογραφιες. Αλλα μόνο
whatsapp γιατί μου κοψε το κινητό η vodafone και δεν μπορώ να στειλω ΜΜS

Παρακαλώ μόνο σοβαρές προτάσεις και τα λεφτά μετρητά.

Αποκρύψεις δεν σηκώνω.



tromaktiko





ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΕΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ


ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ the-sekouratoi.blogspot.com Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Κανε Like και εσύ!!

No comments:

Post a Comment