Thursday, March 15, 2012

Την βλέπετε αυτή την κοπέλα; Κάποτε ήταν 19 κιλά!





Σήμερα είναι υγιής, ευτυχισμένη, ζυγίζει 60 κιλά και κάνει καθημερινά προπονήσεις για να τρέξει στον Μαραθώνιο του Λονδίνου...
Τα πράγματα όμως δεν ήταν πάντα έτσι...

Πριν απο δώδεκα χρόνια, η 26χρονη Harriet Smith από το Norfolk, έπασχε από ανορεξία και είχε φτάσει να ζυγίζει 19 κιλά. Οι γιατροί της είχαν πει ότι ήταν θέμα χρόνου να σταματήσει η καρδιά της να χτυπάει! Η νεαρή γυναίκα «πάλευε» με τη διατροφική της διαταραχή απο την ηλικία των 14 και μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα έχασε 25 κιλά, ενώ συγχρόνως της παρουσιάστηκαν πολλά προβλήματα υγείας. Σταμάτησε η περίοδός της, ένιωθε πολύ κουρασμένη, ενώ εμφάνισε και πρόβλημα τριχοφυίας.



Η νεαρή κοπέλα κατάφερε να σταθεί ξανά στα πόδια της με την βοήθεια της οικογένειάς της και ενός ειδικού.



Η ίδια δηλώνει ότι ακόμη και όταν μπήκε για νοσηλεία σε ειδική κλινική, ήταν σε «άρνηση» της κατάστασής της. «Έχω αναρρώσει κατά 99%. Υπάρχει ένα πολύ μικρό ποσοστό ανορεξίας μέσα στο κεφάλι μου. Έχω ακόμη μερικές φορές κάποιες “μάχες” μέσα μου» πρόσθεσε. «Τώρα νιώθω πιο ολοκληρωμένη από ποτέ. Ελπίζω η ιστορία μου να εμπνεύσει κι άλλους ανθρώπους με διατροφική διαταραχή. Χρειάζεται χρόνος, αλλά μπορεί κανείς να αναρρώσει».



tromaktiko






ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΕΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ


ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ the-sekouratoi.blogspot.com Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

     Κανε Like και εσύ!!

No comments:

Post a Comment