Thursday, March 22, 2012

91% των γυναικών θα ακύρωνε το πρώτο ραντεβού αν δεν μπορούσε να βάλει make up...





Ξέρω πως στο make up bag σου κρύβεις την επιτυχία ενός ραντεβού.
Ξέρω επίσης, ότι έχεις τεράστια αγωνία πριν το first date για το τι θα φορέσεις, πώς θα μακιγιαριστείς και πώς θα κάνεις τα μαλλιά σου (θα έβαζα και τον εαυτό μου μέσα αλλά για μένα δεν υπάρχουν πια first dates!). Όμως, πραγματικά δεν είχα ιδέα ότι θα έφτανες στο σημείο να ακυρώσεις ένα ραντεβού μόνο και μόνο γιατί δεν θα μπορούσες να φορέσεις make up! Αλήθεια, θα το έκανες!

Σύμφωνα με έρευνα που δημοσίευσε η Daily Mail το 91% των γυναικών απάντησαν ότι θα ακύρωναν το ραντεβού αν δεν μπορούσαν να μακιγιαριστούν, ενώ ένα εξίσου υψηλό ποσοστό δήλωσε ότι νιώθει περισσότερο άγχος όταν κυκλοφορεί χωρίς make up παρά όταν πηγαίνει σε ραντεβού για συνέντευξη!

Δεν ξέρω! Νομίζω ότι ανοίγεται μπροστά μας μια τεραααααστια κουβέντα, αλλά είμαι σχεδόν πεπεισμένη, ακόμη κι αν έχω αφήσει πίσω μου τα frist dates ότι ανήκω στο 9%. Εξάλλου, αργά ή γρήγορα θα μάθει τι κρύβεται κάτω από το μακιγιάζ μου! Εσύ τι λες;




vivanews.gr








ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΕΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ


ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ the-sekouratoi.blogspot.com Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Post a Comment