Monday, March 26, 2012

Βόμβα Μπόλονι, σκέφτεται να φύγει απο τον ΠΑΟΚ







Ο Λάσλο Μπόλονι, με αφορμή την αποβολή, μίλησε για όσα τον ενοχλούν στην Ελλάδα
και φάνηκε να προαναγγέλει την αποχώρηση του,
λέγοντας

ότι σκέφτεται να κάνει χρήση ενός ειδικού όρου που έχει στο συμβόλαιο του και μάλιστα άμεσα.


Για το αν περίμενε αυτήν την ισορροπία και τη φαντασία στο παιχνίδι: «Ξέρετε ότι συνήθως κατά τη διάρκεια του αγώνα σημειώνω κάποια πράγματα. Επειδή μιλάτε για θέματα τακτικής στο ημίχρονο ζήτησα από τον Γκαρσία να καλύπτει καλύτερα τη ζώνη μπροστά από τους δύο αμυντικούς για να παίζουμε με υπεραριθμία στο κέντρο από την Κέρκυρα.

Το δεύτερο πράγμα που ζήτησα ήταν η προσοχή στον Ιωάννου, γιατί ο τρόπος που ζητάει τη μπάλα είναι πολύ έξυπνος και έχει ιδιαίτερο τρόπο να την υποδέχεται. Μίλησα με τους δύο στόπερ, τους ζήτησαν να έχουν λίγο το νου τους και να καλύπτουν καλύτερα αυτές τις κινήσεις. Κατά βάση στο κομμάτι της τακτικής ήταν ένα καλό παιχνίδι, αλλά κάποια πράγματα χρειάστηκε να τα αλλάξουμε στο ημίχρονο.

Η υπεροχή μας από το πρώτο ημίχρονο ήταν πολύ σημαντική και το δεύτερο γκολ που ήρθε στην κατάλληλη στιγμή, ήταν μία πολύ ωραία κίνηση και συνδυασμός με τον Λάζαρ».

Για το αν έπαιξε ρόλο το κακό παιχνίδι με τον Παναιτωλικό: «Εκεί αφήσαμε 20 λεπτά. Οσο πλησιάζουμε στο τέλος του πρωταθλήματος, η πίεση μεγαλώνει για όλους μας στην ομάδα. Είμαι χαρούμενος για αυτό το αποτέλεσμα, το 0-4 και τώρα πρέπει να επικεντρωθούμε στα Γιάννινα».

Για την αποβολή του: «Θα ήθελα να πω κάποια πράγματα για αυτό. Όπως όλοι, έχω και εγώ, αρνητικά σημεία, όχι τόσα πολλά βέβαια… Πιστεύω ότι όταν κάνεις ένα λάθος η τιμωρία είναι φυσιολογική.

Το να τιμωρηθείς όμως γιατί δε σε τιμώρησαν 4,5 ή 7 εβδομάδες πριν, νομίζω ότι δεν είναι σωστό. Το να έχω το μήνυμα και από τους τέσσερις διαιτητές, ότι με το πρώτο λάθος θα πρέπει να αποβληθώ, νομίζω ότι πρόκειται για καθαρή προκατάληψη από μέρους τους.

Ζητώ συγνώμη από τις κυρίες. Συνήθως πίνω νερό στους αγώνες και σήμερα μετά από 45 λεπτά, έπρεπε να πάω στην τουαλέτα. Και όταν είδα το 0-2, ήθελα να πάω μέσα στα αποδυτήρια. Δεν καταλαβαίνω γιατί ένας προπονητής δε μπορεί να πάει στα αποδυτήρια όποτε το θελήσει. Στο πρώτο λεπτό, στο 20ο, όποτε το αποφασίσει.

Το να έχεις μπροστά σου τέσσερις επίσημους ή όχι δεν ξέρω και πίσω τους ένα στρατό από αστυνομικούς και να μη με αφήνουν να μπω μέσα, για ποιο λόγο; Δεν ήθελα να κάνω την ανάγκη μου πάνω μου! Εσπρωξα κάποιον για να μπω μέσα.

Ο τέταρτος διαιτητής, άκουσε τι έδειξε η κάμερα και μου απαγόρευσε να επιστρέψω στον αγώνα. Αυτό συνέβη, αλλά δε μου αρέσει όταν μου δίνουν τέτοιου είδους μηνύματα. Δεν καταλαβαίνω γιατί δε μπορώ να μπω στα αποδυτήρια όποτε το θελήσω. Ρώτησα τον διαιτητή στο ημίχρονο, γιατί έπρεπε να αποβληθώ και μου είπε ότι δε μπορούσε να μου δώσει απάντηση. Και σίγουρα εκείνη τη στιγμή, ο τέταρτος διαιτητής ήταν στον αγωνιστικό χώρο.

Βάζω ένα ακόμα ερώτημα.

Γιατί δύο μέτρα πίσω από μένα, πρέπει να έχω έναν τύπο που δεν ξέρω ποιος είναι, να μιλάει με άσχημη προφορά, αλλά να μιλάει ρουμάνικα και επί 45 λεπτά, να μου λέει να το βουλώσω, να καθίσω στον πάγκο μου; Γιατί θα πρέπει να αποδεχτώ κάτι τέτοιο; Θέλω να κάνω ένα βήμα πίσω και να μιλήσω για τον αγώνα εναντίον του Αρη. Γιατί επί μία ώρα να αποδεχτώ να με φτύνει ο κόσμος;

Η διοργανώτρια αρχή, αποδέχεται εκεί και μόνο εκεί να μην υπάρχει προστατευτικό. Σε όλο το άλλο γήπεδο υπάρχουν τα προστατευτικά, στα τρία μέτρα πίσω μου δεν υπήρχε και μου έριχναν καφέδες. Γιατί θα πρέπει να το αποδεχτώ;

Δεν είμαι ο… Δίας και έχασα την ψυχραιμία μου. Και μετά με τη συνοδεία πέντε αστυνομικών πρέπει να βγω έξω αλλά ούτε ένας δεν υπήρχε να τους σταματήσει. Δεν καταλαβαίνω πως λειτουργεί η αστυνομία, υπεύθυνος για αυτός είναι ο υπουργός τους. Θα ήθελα να τελειώσω γιατί είμαι πραγματικά πολύ στενοχωρημένος με αυτό.

Εχω να κάνω ακόμα μία ρητορική ερώτηση. Γιατί στο Γιουρόπα Λιγκ δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα; Ημουνα μέσα στον κόσμο στην ουσία στο Λονδίνο, ο αντίπαλος προπονητής δίπλα μου και οπουδήποτε και αν παίξαμε δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα. Γιατί στην Ελλάδα δημιουργείται τέτοιο πρόβλημα; Και σας δίνω και την απάντηση. Πιθανότατα δεν είμαι αρκετά έξυπνος.

Γιατί εξυπνάδα είναι η ικανότητα να προσαρμόζεσαι και εγώ μάλλον δεν έχω προσαρμοστεί εδώ. Είμαι πολύ λυπημένος σήμερα. Για πρώτη φορά μετά τους τελευταίους 6-7 μήνες έχει μπει κάτι στο μυαλό μου και σκέφτομαι πολύ σοβαρά αν έχω την ευκαιρία να κάνω χρήση αμέσως ενός όρου συμβόλαιο μου. Μπορώ να χρησιμοποιήσω κάτι τέτοιο, αλλά δεν είμαι ηλίθιος.

Μου αρέσει η Ελλάδα, μου άρεσε η Κέρκυρα και μάλιστα θα ήθελα να επιστρέψω εδώ ως τουρίστας, μου αρέσουν οι Ελληνες, έχουν υποφέρει πολλά, δε μου αρέσει η διοργάνωση του πρωταθλήματος, δε μου αρέσει η Αστυνομία, δεν κάνει τίποτα. Και αν έχω την ευκαιρία θα χρησιμοποιήσω αυτόν τον όρο στο συμβόλαιο μου».




πηγή: paok24.com

















ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ the-sekouratoi.blogspot.com Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Post a Comment