Friday, March 16, 2012

«Βρέθηκα εκτεθειμένη σε άτομα που επιδείκνυαν τα γεννητικά τους όργανα»

Το περασμένο Σάββατο η...


Δέσποινα Ολυμπίου εμφανίστηκε στο κλειστό γήπεδο Δάφνης στο πλευρό του Γιώργου Νταλάρα.

Η ίδια μιλά σε πρόσφατη συνέντευξη της για το πώς αντιμετώπισε τα έντονα γιουχαΐσματα και τις αποδοκιμασίες.

«Είμαι άνθρωπος ευαισθητοποιημένος και με καλές προθέσεις. Δεν περίμενα ότι θα γινόμουν στόχος για να ξεσπάσουν κάποιοι την οργή τους», εξομολογείται η Δέσποινα Ολυμπίου στο περιοδικό Εγώ και συνεχίζει:
«Δυστυχώς βρέθηκα εκτεθειμένη σε μια βροχή μπουκαλιών, νεραντζιών, αυγών, να τραγουδάω και να βρίζουν αισχρά, με αναίσχυντες χειρονομίες, και μάλιστα ορισμένοι γελούσαν κι επιδείκνυαν τα γεννητικά τους όργανα, ενώ συγχρόνως έγραφαν στις κάμερες, για να το έχουν ως αναμνηστικό.
Ήταν θλιβερό. Εξελίχθηκε ένας μικρός εμφύλιος μπροστά στα μάτια μου», αποκαλύπτει. Όσο για το αν αντέδρασε; «Δεν είμαι καμιά προνομιούχα, ούτε χλευάζω τον αγώνα των συνανθρώπων μου. Είμαι μια τραγουδίστρια που θέλησε να επικοινωνήσει μέσω της μουσικής με ανθρώπους για τους οποίους σήμερα ένα εισιτήριο μπορεί αν είναι πολυτέλεια.

Είναι ένας δικός μου τρόπος να αντιμετωπίζω την κρίση», δηλώνει και συμπληρώνει: «Όπως σέβομαι τον κόσμο, απαιτώ το ίδιο και από τον κόσμο και για αυτόν τον λόγο δεν θα συνεχίσω να βάζω την ασφάλεια μου και την ασφάλεια των ανθρώπων που έρχονται να με ακούσουν σε κίνδυνο». Η τραγουδίστρια μεταξύ άλλων αναφέρθηκε και στις προκλητικές δηλώσειςσυναδέλφων λέγοντας χαρακτηριστικά: «Όλοι έχουμε τις απόψεις μας και καλό θα ήταν αυτή τν τόσο φορτισμένη εποχή να προσέχω της δηλώσεις μου».



Πηγή: gossip-tv.gr




ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΕΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ


ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ the-sekouratoi.blogspot.com Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Post a Comment