Wednesday, March 28, 2012

Ανέκδοτο : ΞΑΝΘΙΕΣ

Γιατί οι ξανθιές μπαίνουν στο σούπερ μάρκετ με ένα φορτηγό?


-Για να πάρουν ένα τόνο Rio Mare


*

Μια ξανθιά μπαίνει σε ένα κατάστημα καλλυντικών.

-Ξανθιά : " Έχετε μια κρέμα για αποτρίχωση ; "

Πωλήτρια :

" Για ποια περιοχή ; "

-Ξανθιά : " Για το Χαλάνδρι . "


*

Πάει μια ξανθιά σε μια εταιρία μηνυμάτων και λέει στον υπεύθυνο:

- "Γεια σας, θα ήθελα να στείλω ένα μήνυμα στη μητέρα μου που μένει στον Έβρο."

- "Βεβαίως, Θα σας κοστίσει 150€."

- "Ξέρετε δεν έχω χρήματα, αλλά θα έκανα τα πάντα για να στείλω αυτό το μήνυμα!"

- "Χμμμ, πολύ καλά, περάστε μέσα από τον πάγκο", της λέει ο υπεύθυνος και η ξανθιά περνάει.

- "Γονατίστε", της λέει και αυτή γονατίζει.

- "Κατεβάστε το φερμουάρ μου. " και αυτή το κατεβάζει.

- "Βγάλ' τη μου έξω.

Η ξανθιά ακολουθεί πιστά τις εντολές που της δίνονται.

- "Τώρα αρχίστε."

Και τότε η ξανθιά, έχοντας το όργανο του υπευθύνου στα χέρια της.

- "Έλα μαμά με ακούς; Εγώ είμαι."



Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ







ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ the-sekouratoi.blogspot.com Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Post a Comment