Thursday, March 22, 2012

Ερωτευμένη με... ένα άγαλμα

Ερωτευμένη με... ένα άγαλμαΗ Reighner Deleighnie έχει έναν κρυφό αγαπημένο, ο οποίος δυστυχώς για...
εκείνη δεν μπορεί να ανταποδώσει την αγάπη και την αφοσίωσή της επειδή είναι… άγαλμα.

Η 40χρονη εμφανίζει μία εμμονή που ονομάζεται «objectum sexuality» και προκαλεί ερωτικά συναισθήματα προς άψυχα αντικείμενα.

«Μπορώ ειλικρινά μα πω πως είμαι ερωτευμένη μαζί του. Είναι ο σύντροφός μου και ακόμα περισσότερα. Δεν θα τον παντρευόμουν όμως ποτέ επειδή δεν θα μπορούσα να του είμαι πιστή», λέει η ίδια.

Στόχος της είναι μια μέρα να μπορέσει να ταξιδέψει από τη Βρετανία στη Φλωρεντία για να συναντήσει τον άνδρα των ονείρων της, δηλαδή το άγαλμα του Δαυίδ από τον Μιχαήλ Άγγελο.

Η εφημερίδα «Sun» γράφει πως γνωρίζει και για την υπόθεση μίας 27χρονης που ερωτεύτηκε το Άγαλμα της Ελευθερίας.

Η Reighner έχει ονομάσει το άγαλμα «Χανς», του μιλάει, τον κρατάει δίπλα της όταν βλέπει τηλεόραση, τον φιλά, τον χαϊδεύει και του διαβάζει. «Η σχέση μου με τον Χανς μου άλλαξε τη ζωή», λέει, «δεν κουράζεται ποτέ από τη συναισθηματική πλευρά των πραγμάτων, μπορώ να του μιλάω για ώρες για αυτά που νιώθω, κάτι που δεν μπορούσα να κάνω παλαιότερα όταν είχα σχέση με άνδρες-ανθρώπους».
24wro


ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΕΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ


ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ the-sekouratoi.blogspot.com Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Post a Comment