Thursday, March 8, 2012

Κρίσιμες ερωτήσεις....και εξίσου κρίσιμες απαντήσεις...





Ε. Εχω ακούσει ότι είναι πιό πιθανό να μείνω έγκυος άν ο άντρας μου
φοράει φαρδιά εσώρουχα παρά στενά σλιπάκια
.
Α. Ναι, αλλά είναι ακόμη καλύτερα αν, την ώρα που το κάνετε, δεν φοράει καθόλου.

Ε. Μπορεί μια γυναίκα να μείνει έγκυος από το κάθισμα μιας τουαλέτας;
Α. Ναι, αλλά το μωρό θα έχει απελπιστικά παράξενη όψη.

Ε. Ποιά είναι η καλύτερη μέθοδος να ξέρω πότε ακριβώς έμεινα έγκυος;
Α. Να κάνεις έρωτα μόνο μια φορά τον χρόνο.

Ε. Ποιός είναι ο πιό σίγουρος τρόπος για να εξακριβώσουμε το φύλο ενός εμβρύου;
A. H στιγμή της γέννησής του.

Ε. Μπορώ να κάνω ένα παιδί μετά τα 35;
A. Οχι. 35 παιδιά είναι ήδη αρκετά.

Ε. Ο άντρας μου και εγώ είμαστε πολύ ελκυστικοί. Είμαι σίγουρη ότι το
παιδί μας θα είναι πανέμορφο και ιδανικό για διαφημίσεις. Με ποιόν θα
μπορούσα να μιλήσω σχετικά με αυτό;
A. Με τον ψυχολόγο σας.

Ε. Πώς θα ξέρω αν η τάση μου για εμετό είναι σημάδι της εγκυμοσύνης
μου ή γρίππη;
A. Αν είναι γρίππη, σύντομα θα νιώθετε καλύτερα.

Ε. Ο αδελφός μου λέει ότι αφού ο σύζυγός μου έχει μεγάλη μύτη και τα
γονίδια της μεγάλης μύτης μεταδίδοντε από τον πατέρα στο παιδί, τότε
το μωρό μας θα έχει μεγάλη μύτη. Είναι αλήθεια;
A.Οι πιθανότητες είναι περισσότερες στο να αποκτήσει ο αδελφός σας ένα
μαυρισμένο μάτι.

Ε. Η εγκυμοσύνη, μήπως επηρρεάζει την μνήμη;
Α. Δεν θυμάμαι.






daypress.gr






ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΕΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ


ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ the-sekouratoi.blogspot.com Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

     Κανε Like και εσύ!!

No comments:

Post a Comment