Thursday, March 15, 2012

Τα "θέλω" της γυναίκας απο έναν άντρα...






Αγόρι μου μάθε ότι...

Σε ρωτάω αν σκέφτεσαι γιατί μπορείς κάλλιστα ώρες ολόκληρες να
αποβλακωθείς στο χαζοκούτι ή απλά να έχεις αυτό το απλανές βλέμμα.
Επομένως ανησυχώ και ρωτάω... ανησυχώ αν λειτουργεί ακόμα ο εγκέφαλος
σου ή έχεις πέσει σε κώμα.
...και αν αρχίζω να συζητάω μαζί σου για αεροπλάνα, αυτοκίνητα η και...
ποδοσφαιρικούς αγώνες είναι επειδή θέλω να σε ξυπνήσω απ' τον λήθαργο
που έχεις πως σ' αυτά τα θέματα εμείς οι γυναίκες είμαστε ανίδεες
Κυριακή σημαίνει αθλήματα; Τότε ας αρχίζει κάθε Κυριακή πρωί με το πιο
ωραίο άθλημα του κόσμου, με έρωτα και όχι με....: "Γυναίκα φτιάξε έναν
καφέ"
Τα ψώνια δεν είναι άθλημα. Αλλά ούτε και αν παρακολουθείς επί 10 ώρες
ποδοσφαιρικούς αγώνες δεν πρόκειται να χάσεις την κοιλιά που
απόκτησες...
Όταν πρέπει να πάμε κάπου πρέπει να βάλεις κάτι άλλο από εκείνο το τζιν
που έχει κολλήσει πάνω σου σαν βδέλλα...
Η μάνα σου είναι εκβιασμός
Η πρώην σου ήταν μια ξεπεσμένη τσούλα... Και ναι την ζηλεύω. Επειδή σε
απαλλάχτηκε.
Ζήτα όποια στάση θέλεις... σιγά μην πάθω εγώ κάταγμα επειδή εσύ είσαι
ανοργασμικός...
Η μέρα της επετείου του γάμου μας είναι η μέρα που σε απελευθέρωσα από
εκείνη την μπαμπόγρια που στα έπρηζε από την ημέρα της γέννας σου.
Φέρσου λοιπόν αναλόγως.
Πρέπει να μάθεις να στοχεύεις στο κατούρημα. Αλλιώς πως θα πετύχεις τον
άλλο στόχο που είναι μικρότερος στην διάμετρο;
Αν δεν αγοράζεις κανένα καινούργιο ζευγάρι παπούτσια κάπου κάπου
αποκλείεται να φύγουν εκείνοι οι μύκητες που έχεις εδώ και 10 χρόνια...
Ιδού και ο λόγος που η όσφρηση των ποδιών σου δεν είναι και τόσο
προκλητική στο έτερον σου ήμισυ. Εννόησες;
Το ναι και το όχι είναι απαντήσεις προς όλες τις ερωτήσεις. Σωστά. Αλλά
αυτό ισχύει μόνο για καθυστερημένα και υποανάπτυκτα όντα.
Όταν έχεις ένα πρόβλημα αρκεί να το συζητήσεις μαζί μου και όχι με
εκείνο τον φίλο σου που μόλις χάλασε και ο τρίτος του γάμος. Δεν θα σου
είναι και τόσο επωφελητικές οι συμβουλές του.
Οι φίλες μου είναι ένα μέρος της ζωής μου, ενώ εσύ ίσως μόνο μια
περαστική φάση...
Το να θέλεις να κάνεις έρωτα βλέποντας μια τσόντα είναι σεξουαλικό
πρόβλημα. Πάνε σε ψυχίατρο...
Προσποιούμαι για να μην πάθεις κατάθλιψη.
Θέλω να απαντάμε μαζί τα κουίζ μήπως και καταλάβω την διαφορά από έναν
άντρα και έναν κουβά... Και τα δυο δεν μιλάνε γι' αυτά που
αισθάνονται... αν αισθάνονται...
Ότι λέμε σε μια συζήτηση ισχύει παντού και πάντοτε. Ακόμα και όταν δεν
σε συμφέρει. Η γερή μας μνήμη είναι προτέρημα μας. Αισθάνεσαι κατώτερος
και θέλεις να αποβάλλω τις ικανότητες μου προκειμένου να αισθάνεσαι εσύ
καλά;
...αν κοιτούσες κάπου κάπου καμία σαπουνόπερα θα καταλάβαινες τι ζητάνε
οι γυναίκες από έναν άντρα, αλλά θα ήσουν ανίκανος να τα προσφέρεις
Με εκείνα τα λίγα φράγκα που μου δίνεις πως περιμένεις να ντύνομαι και
να βάφομαι σαν τα φωτομοντέλα;
Τα φωτομοντέλα και όλες οι κατά την γνώμη σου κουκλάρες είναι δείγμα
επιτυχίας της χειρουργικής πλαστικής... και αυτά κοστίζουν.
Και εγώ κοιτάω ωραίους άντρες αλλά δεν καρφώνομαι, όπως εσύ στις ωραίες
γυναίκες. Εφόσον σε παίρνουν και άλλοι είδηση αυτό σημαίνει πως ούτε
μάτι δεν ξέρεις να παίρνεις σωστά.
Εμένα μου κολλάνε, δεν κολλάω εγώ στους ξένους όπως του λόγου σου.
Εκείνες που κοιτάς δεν θα σε άφηναν ποτέ να τις αγγίξεις.
Όχι και μόνος σου να ήσουν, πάλι δεν θα σε άφηναν...
Το σπίτι δεν είναι στάβλος να κοιμάσαι, να τρως, και να κάνεις τις
ανάγκες σου. Κάπου κάπου χρειάζεται και συμμάζεμα και σκούπα... Ρώτα με
και θα μάθεις.
Το σίδερο είναι εκείνο το ηλεκτρικό που πρέπει πρώτα να το βάλεις στην
πρίζα και μετά να πατήσεις το πουκάμισο σου
Δεν ξέρω που είναι οι κάλτσες σου και το καλό σου σακάκι Αρμάνι......
Δεν θέλω να μάθω να δένω γραβάτες... Μάθε μόνος σου
Για μια σχέση χρειάζονται δύο. Και ώσπου να καταλάβεις τι σημαίνει αυτό
θα το παίζεις μόνος σου.
Κάπου κάπου πρέπει να καταλαβαίνεις τι ζητάω χωρίς να μαλλιάσει η γλώσσα
μου πριν... Αν στο χιλιολέω δεν έχει νόημα... Ούτε έκπληξη είναι...
Δεν με ενδιαφέρει το τι σου έκανε η μάνα σου για φαγητό και το πως το
μαγείρευε... Εγώ ασχολούμαι με πιο στοιχειώδη και ουσιαστικά πράγματα
από την φασολάδα της μάνας σου.
Η μάνα μου είναι χίλιες φορές καλύτερη απ' την δικιά σου γιατί έβγαλε
εμένα. Κατάλαβες γιατί;
Αν έχουμε πρόβλημα και στην ουσία ξέρεις ότι οφείλεται κατά 90% σε σένα
δεν είναι ανάγκη να ρωτάς: "ποιο είναι το πρόβλημα:" γιατί δεν πρόκειται
να πάρεις ουσιαστική απάντηση.
Δεν χρειάζεται να ακούσω για κάποιον πρώην μου νέα ή να συναντήσω
κάποιον φανταστικό άντρα για να τον φαντάζομαι όταν κάνω έρωτα μαζί σου.
Αυτό γίνεται έτσι και αλλιώς σχεδόν πάντα.
Και εν τέλει... Πρέπει να μάθεις να κάνεις μασάζ αν θέλεις να μείνει
γυναίκα στο πλάι σου.



daypress.gr






ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΕΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ


ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ the-sekouratoi.blogspot.com Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

     Κανε Like και εσύ!!

No comments:

Post a Comment