Tuesday, March 20, 2012

Ποια είναι η ''αμαζόνα'' του ''ομορφάντρα'';

 Η Μαντώ Γαστεράτου,η οποία είναι φοιτήτρια του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου στο τμήμα Μεθοδολογίας της...

Ιστορίας και Θεωρίας των Επιστημών, μοντέλο και Μις Ελλάς 2010... είδε τη ζωή της να αλλάζει και να έχει καινούριες επαγγελματικές προτάσεις με τη συμμετοχή της στη διαφήμιση γνωστής εταιρείας κινητής τηλεφωνίας.

Όπως εξομολογήθηκε σε συνέντευξή της «Ήξερα πως θα συζητηθεί η διαφήμιση, αλλά δεν περίμενα να έχει τόσο μεγάλη απήχηση. Χάρηκα πολύ με την αποδοχή του κόσμου. Μου έχει τύχει να με αναγνωρίσουν στο δρόμο και να με προσεγγίσουν κάποιοι για να μου μιλήσουν. Το απολαμβάνω!».

Περίγραψε επίσης τους νέους δρόμους που η διαφήμιση της άνοιξε στα επαγγελματικά της: «Έχω δεχτεί καινούριες προτάσεις, υπάρχει ενδιαφέρον και αυτό μου δίνει μεγάλη χαρά, αλλά ακόμη βρίσκομαι σε συζητήσεις»

.

Η πρώτη φορά που η όμορφη Μαντώ απασχόλησε τη δημοσιότητα ήταν πριν από δύο χρόνια, όταν συμμετείχε στο διαγωνισμό ομορφιάς του ANT1. Εκείνο το βράδυ φόρεσε το στέμμα της Μις Ελλάς 2010, δίπλα στην Άννα Πρέλεβιτς, που κέρδισε τον τίτλο της Σταρ Ελλάς. Την ίδια χρονιά ταξίδεψε στο Πεκίνο και εκπροσώπησε τη χώρα μας στο διαγωνισμό Μις Κόσμος 2010.

Αυτή τη στιγμή η Μαντώ είναι αφοσιωμένη στο να πάρει πτυχίο της γιατί λόγω των συχνών ταξιδιών που έκανε στο εξωτερικό καθυστέρησε να αποφοιτήσει.

Στον ελεύθερο χρόνο της, της αρέσει να διαβάζει λογοτεχνία, να μαγειρεύει και να συναντιέται με τις φίλες της. Η σπεσιαλιτέ που απολαμβάνει με την παρέα της είναι δύο: Φτιάχνω πολύ καλό πιλάφι με σουτζουκάκια και σουφλέ ζυμαρικών».
Μπορεί να ακουστεί περίεργο αλλά δηλώνει μόνη στην προσωπική της ζωή: «Είμαι αρκετό καιρό μόνη μου κι αυτό είναι καθαρά δική μου επιλογή. Πηγή : Real









ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΕΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ


ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ the-sekouratoi.blogspot.com Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Post a Comment