Tuesday, March 20, 2012

Και νηπιαγωγός και σέξι μοντέλο!!!

 Η 38χρονη Μικέλα Ροθ ήταν νηπιαγωγός στην πόλη Castello di Serravalle στην Ιταλία. Έχει όμως και περγαμηνές στους...

διαγωνισμούς «Miss Mamma Italiana» και «Μις χρυσά οπίσθια». Όταν μαθεύτηκε πως είχε φωτογραφηθεί με εσώρουχα για ημερολόγιο, αρκετοί γονείς- κυρίως μητέρες, κανένας μπαμπάς…- αντέδρασαν με οργή και πήραν τα παιδιά τους από το νηπιαγωγείο όπου εργάζεται η γοητευτική Μικέλα.
Η νεαρή γυναίκα είναι αμερικανικής καταγωγής και ζει στην Ιταλία για περισσότερο από μία δεκαετία. Εργάζεται ως νηπιαγωγός στην πόλη Castello di Serravalle κοντά στην Μπολόνια και δεν στεναχωρήθηκε καθόλου από την αντίδραση των γονιών.
«Για μένα το μόντελινγκ είναι η δεύτερη δουλειά μου. Κάνω φωτογραφίσεις όταν το σχολείο κλείνει και κυρίως το καλοκαίρι που επιστρέφω στις ΗΠΑ. Σε καμία φωτογραφία δεν είμαι γυμνή», είπε.
«Ίσως θα μπορούσα να είχα γίνει μοντέλο αλλά αγαπώ το να είμαι δασκάλα. Πιστεύω πως με ζηλεύουν, υπάρχουν και μαμάδες που μου λένε πως τα παιδιά τους ανυπομονούν να με δουν το πρωί», προσθέτει.
Η Ροθ βρέθηκε στο επίκεντρο της δημοσιότητας όταν πόζαρε για ένα ημερολόγιο της Harley Davidson. Όταν μαθεύτηκε, κάποιοι από τους γονείς άρχισαν να παίρνουν τα παιδιά τους ενώ κάποιος εξ αυτών είπε στην τοπική εφημερίδα: «Είναι πολύ ελκυστική και δεν θέλω να διδάσκει το γιο μου».
Η Ροθ όμως αντεπιτέθηκε: «Ρωτήστε οποιονδήποτε στο σχολείο και θα σας πει πως είμαι επαγγελματίας και ως νηπιαγωγός και ως μοντέλο. Περίμενα την κριτική αλλά δεν φαντάστηκα πως οι γονείς θα έπαιρναν τα παιδιά τους από το νηπιαγωγείο».
Μετά τη δημοσιοποίηση του θέματος η σελίδα της Ροθ στο Facebook «βομβαρδίστηκε» από αιτήματα για φιλία ενώ ήδη έχουν εγγραφεί περισσότεροι από 2.500 χρήστες.
newsbeast.gr









ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΕΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ


ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ the-sekouratoi.blogspot.com Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Post a Comment