Wednesday, March 7, 2012

ΑΝΕΚΔΟΤΟ: Φθηνό φέρετρο

Πάει ένας άντρας σε ένα γραφείο τελετών και λέει στον ιδιοκτήτη
:

- Θα ήθελα του λέει ένα φέρετρο,αλλά μην είναι και πολύ ακριβό.
– Μάλιστα, του απαντάει αυτός. Έχω ένα ωραίο, από καρυδιά σε πολύ καλή τιμή. Μόνο 2.000 ευρώ.
-Ε όχι και 2.000 ευρώ για την πεθερά μου. Κάτι φθηνότερο δεν υπάρχει;
-Έχω ένα από κόντρα πλακέ, με 1.000 ευρώ.
-Κάτι φθηνό είπαμε.Όχι και 1.000 ευρώ για την πεθερά μου.
-Λοιπόν έχω ένα δευτέρας διαλογής με 500 ευρώ. Σου κάνει;
-500ευρώ; Πολλά είναι για την πεθερά μου. Κάτι πιο οικονομικό δεν έχεις;

Οπότε αγανάκτησε ο ιδιοκτήτης και του λέει:

-Επειδή από ότι βλέπω θες κάτι πάρα πολύ φθηνό.
-Δώσε μου 100 ευρώ να της βάλω 2 χερούλια, να τελειώνουμε!!!


tsantiri



ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΕΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ


ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ the-sekouratoi.blogspot.com Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Κανε Like και εσύ!!

No comments:

Post a Comment