Saturday, March 10, 2012

Ένας Έλληνας για παγκόσμιος πρωταθλητής στην πυγμαχία!


Με γαλανόλευκες σημαίες και ελληνικά συνθήματα θα γεμίσει το επόμενο Σάββατο...


το θρυλικό Μάντισον Σκουέρ Γκάρντεν της Νέας Υόρκης.



Εκεί για πρώτη φορά ο ελληνοαμερικάνος Ντόνοβαν Γεωργίου θα διεκδικήσει τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή στην πυγμαχία στην κατηγορία Μεσαίων Βαρών. Ο Ντόνοβαν «Da Bomb» Γεωργίου, όπως είναι γνωστός, μίλησε αποκλειστικά στο protothema.gr για τα παιδικά του χρόνια, για την αγάπη του για το μποξ, ενώ δεν παρέλειψε να τονίσει το πόσο περήφανος είναι για την ελληνική καταγωγή του και υποσχέθηκε να μπει στο ρινγκ κρατώντας την ελληνική και τη κυπριακή σημαία. Με σύνθημα του «Πάμε Ελλάδα» ο Ντόνοβαν είναι έτοιμος να αντιμετωπίσει τον Edwin «La Bomba» Rodriguez και να ανέβει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου.







Ο Ντόνοβαν γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Σικάγο μέσα σε ένα άκρως ελληνικό περιβάλλον. Στο σπίτι, η οικογένεια Γεωργίου, μιλούσε μόνο ελληνικά και όπως όλες οι παραδοσιακές οικογένειες το τραπέζι τους ήταν γεμάτο με ελληνικά φαγητά. «Πάντα γιορτάζαμε και γιορτάζουμε όλες τις ελληνικές γιορτές και το ελληνικό φαγητό δεν λείπει ποτέ από το τραπέζι μας» εξηγεί ο ίδιος. Από μικρός ο Ντόνοβαν ήξερα ότι ήθελε να ακολουθήσει την πυγμαχία. Κατά τη διάρκεια των παιδικών του χρόνων ο ίδιος βρέθηκε αμέτρητες φορές μέσα στα γυμναστήρια και τα ρινγκ.



«Πιστεύω ότι γεννήθηκα φορώντας τα γάντια του μποξ, καθώς και ο πατέρας μου ήταν καλός μποξέρ. Εκείνος αγωνιζόταν στην κατηγορία του ερασιτεχνικού μποξ και μάλιστα είχε το παρατσούκλι «Χρυσός Έλληνας». Τον έβλεπα λοιπόν να αγωνίζεται και ήξερα ότι και εμένα αυτή ήταν η μοίρα μου».







Παρόλο που ο 26χρονος πυγμάχος έχει μάθει να δέχεται τα χτυπήματα των αντιπάλων του και να μην το βάζει κάτω, ένας αγώνας έμελλε να είναι η «αχίλλειος πτέρνα» του νεαρού μποξέρ «Ο αγώνας που έχασα απέναντι στον Φρανσίσκο Σιέρα, αποτέλεσε τη χειρότερη μέρα της ζωής μου και ταυτόχρονα ήταν η πρώτη και μοναδική μου ήττα στο επαγγελματικό μποξ. Στην προετοιμασία γι αυτόν τον αγώνα πήγα σε ειδικό κλαμπ και ήταν η πρώτη φορά που προπονήθηκαν χωρίς τον πατέρα μου. Εκεί στην προπόνηση χτύπησα άσχημα, όμως ως γεννημένος μαχητής δεν το έβαλε κάτω. Στο τέλος πλήρωσα αυτήν την απερισκεψία μου, αλλά έτσι είναι η ζωή. Πρέπει να μαθαίνεις από τα λάθη σου και να μην τα επαναλαμβάνεις.»



Όσο για την ελληνική ομογένεια της Νέας Υόρκης, ο Ντόνοβαν επισημαίνει ότι η συμπαράσταση των φίλων του, του δίνει δύναμη για να συνεχίσει όταν βρίσκεται στο ρινγκ. Μάλιστα ο ίδιος αναφέρει ότι στον τελικό οι κερκίδες θα πλημμυρίσουν από ελληνικές σημαίες «έχω πολλούς έλληνες φίλους με τους οποίους έχουμε μεγαλώσει μαζί και πάντα με υποστηρίζουν. Στους αγώνες μου, πάντα δημιουργούν μία ελληνική κερκίδα με συνθήματα στα ελληνικά και σημαίες της πατρίδας μας. Στη Νέα Υόρκη υπάρχει μία μεγάλη ελληνική κοινότητα και οι πληροφορίες που έχουμε είναι ότι θα μας στηρίξουν στον αγώνα που θα δώσω. Το να βλέπω ελληνικές σημαίες και να ακούω συμπατριώτες μου να φωνάζουν μου δίνει πάντα μεγάλη δύναμη».







Το αξιοσημείωτο είναι ότι ο ομογενής πυγμάχος έχει ένα εκπληκτικό ρεκόρ 28 νικών και μάλιστα έχοντας κερδίσει με 25 νοκ- άουτ. Αν και ο Ντόνοβαν βρίσκεται πολύ μακριά από τον τόπο καταγωγής του, γνωρίζει καλά τη δύσκολη οικονομική κατάσταση της Ελλάδας. «Η Ελλάδα βιώνει μια πολύ δύσκολη κατάσταση. Σκοπός μου είναι να αφιερώσω την νίκη μου σε όλους τους Έλληνες δίνοντας τους έναν λόγο να νιώσουν περήφανοι και χαρούμενοι. Πιστεύω ότι η κρίση θα περάσει ακόμα και αν πάρει χρόνο να γίνει. Οι Έλληνες και σε άλλες ιστορικές στιγμές άντεξαν δυσκολίες και κακουχίες. Πρέπει να διατηρήσουν ηθικό ακμαίο και να μην τα παρατήσουν» καταλήγει ο ίδιος.







24ωρο






ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΕΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ


ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ the-sekouratoi.blogspot.com Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

     Κανε Like και εσύ!!

No comments:

Post a Comment