Sunday, March 11, 2012

ΑΝΕΚΔΟΤΟ: Γαμπρός και έχει ο Θεός...



https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjzJhqdBfHdN-309Gqm5rEqoH655l-i-BWdi_PGhzbrg9RbJdC0k2toHFw_moUx_xVazbDjGehWZDOsTQU4tE-eUBBrVinaTz2KYmLszz2rh3dkPzXQtYCOSQpfuehkzkEguZEHk-UY7cHN/s320/bridegroom.jpgΜια κοπέλα φέρνει σπίτι τον φίλο της να τον γνωρίσει στους γονείς της...



μια που αποφάσισαν να παντρευτούν.



- Ποιά είναι λοιπόν τα σχέδιά σου; ρώτησε ο πατέρας της κοπέλας.





- Έχω πάρει υποτροφία για το Πανεπιστήμιο, απάντησε ο νεαρός.





- Υποτροφία ... μμμ ... αξιοθαύμαστο, αλλά πως θα μπορέσεις να παράσχεις στην κόρη μου ένα σπίτι για να ζήσει όπως έχει συνηθίσει;





- Θα μελετήσω σκληρά κι έχει ο Θεός .





- Και τί θα κάνεις για να προσφέρεις στην κόρη μου το δαχτυλίδι αρραβώνων που της αξίζει;





- Θα αφοσιωθώ στις σπουδές μου κι έχει ο Θεός.





- Και παιδιά; Πώς θα μπορέσεις να συντηρήσεις παιδιά;





- Μην ανησυχείτε κύριε, έχει ο Θεός.





Η όλη συζήτηση συνεχίστηκε έτσι και κάθε φορά που ο πατέρας της κοπέλας ρωτούσε κάτι, ο ιδεαλιστής γαμπρός επέμενε ότι έχει ο Θεός. Αργότερα η μητέρα της κοπέλας ρώτησε τον άντρα της:

- Πώς πήγε η κουβέντα σας;





- Δεν έχει δουλειά, δεν έχει σχέδια για το μέλλον και πιστεύει ότι είμαι Θεός.



24wro











ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΕΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ


ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ the-sekouratoi.blogspot.com Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

     Κανε Like και εσύ!!

No comments:

Post a Comment