Tuesday, March 13, 2012

Σας παρακαλώ αφήστε με να πεθάνω...

Σας παρακαλώ αφήστε με να πεθάνω...


Δεν μου έχει μείνει πια ίχνος
αξιοπρέπειας, με αυτά τα λόγια ο κ. Νίκολσον ζήτησε από το δικαστήριο
να του επιτρέψουν να κάνει ευθανασία.

Ο 57χρονος Τόνι Νίκολσον,
επιτυχημένος επιχειρηματίας από την Βρετανία, έπαθε εγκεφαλικό το 2005,
όταν βρισκόταν σε επαγγελματικό ταξίδι στην Ελλάδα.

Οι γιατροί
της Αθήνας τον έσωσαν από βέβαιο θάνατο, όμως από τότε ζει καθηλωμένος
σε αναπηρική καρέκλα, αφού δεν μπορεί να κουνηθεί από την μέση και κάτω.
Αυτό που ζητάει είναι το δικαίωμα στην ευθανασία, το οποίο απαγορεύεται
από τον νόμο.


Επικοινωνεί μόνο με το πρόσωπο και με νεύματα επιλέγει τα γράμματα που λέει η γυναίκα του, για να σχηματίσει λέξεις.

«Είμαι
σαν ένα μωρό, που όμως δυστυχώς δεν θα μεγαλώσει ποτέ. Με ταΐζουν δύο
φορές την μέρα με σωλήνα, με κάνουν μπάνιο… Με ρωτάτε αν είμαι ευγνώμων
στους γιατρούς; Όχι δεν είμαι! Και αν ήξερα εκείνη την ώρα που το
πάθαινα αυτό πώς θα ήταν η ζωή μου μετά δεν θα καλούσαν ασθενοφόρο. Θα
περίμενα να πεθάνω», λέει.

Η σύζυγος του, πρώην νοσοκόμα στο
επάγγελμα, προσπαθεί να εξηγήσει πώς ο άνθρωπος αυτός ήταν πάντα μέσα
στην ζωντάνια. λάτρευε τα σπορ. Τώρα είναι έτσι και αλλιώς σαν νεκρός.


«Σας παρακαλώ αφήστε τον άντρα μου να πεθάνει», ζητάει κλαίγοντας από
το δικαστήριο, ενώ σύμφωνοι με την άποψη αυτή είναι και τα δύο παιδιά
του ζευγαριού, η 24χρονη Lauren και ο 22χρονος Beth.






24wro


ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΕΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ


ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ the-sekouratoi.blogspot.com Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
     Κανε Like και εσύ!!

No comments:

Post a Comment