Monday, March 12, 2012

«Δεν μου επιτρέπουν την είσοδο στα club επειδή ντύνομαι φτηνιάρικα»






Το… μαρτύριο μιας 28χρονης γυναίκας στην Αγγλία










Με σώμα που θα ζήλευαν αρκετές μητέρες τεσσάρων παιδιών (όπως πιστεύει η ίδια…) και σε ηλικία μόλις 28 χρονών, αυτή η οργισμένη γυναίκα πίστευε ότι δεν θα έτρωγε ποτέ… «πόρτα» σε νυχτερινό κέντρο, ωστόσο αλλιώς εξελίχθηκαν τα πράγματα.





Η 28χρονη Λίζα Γούντμαν ζει ένα μαρτύριο στη πόλη της, καθώς της έχει απαγορευθεί η είσοδος σε οποιοδήποτε νυχτερινό κέντρο διασκέδασης, με τη δικαιολογία ότι είναι αρκετά μεγάλη για να φοράει «φτηνιάρικα ρούχα».



Η οργισμένη μητέρα δεν μπορεί πλέον να διασκεδάζει σε τρία μαγαζιά του Γουόρτσεστερ, αφού η κοντή φούστα, οι μακριές μπότες και τα «αποκαλυπτικά» μπλουζάκια της δεν θεωρούνται «κυριλέ», σύμφωνα με τους ιδιοκτήτες.



Η ίδια δηλώνει: «Πού είναι το πρόβλημα μ’ αυτά που φοράω; Δεν βλάπτω κανέναν. Τα ρούχα καλύπτουν το σώμα μου και εγώ απλώς θέλω να περάσω καλά. Στις παμπ δεν είχα ποτέ πρόβλημα, γιατί λοιπόν προκαλώ μόνο στα νυχτερινά κέντρα; Υπάρχουν κορίτσια σε ηλικία 20 χρονών, των οποίων η ενδυμασία είναι εμφανώς πιο προκλητική», ξεσπάει η 28χρονη.



«Όταν ρώτησα τους ψευτοπαλληκαράδες στην είσοδο των μαγαζιών γιατί εγώ και η αδελφή μου δεν μπορούμε να περάσουμε μέσα, εκείνοι μας απάντησαν «Είστε αρκετά μεγάλη για να φοράτε φτηνιάρικα ρούχα». Είναι αδιανόητο!», συνεχίζει.



«Θέλω να βγαίνω έξω και να δείχνω αρκετά σέξι. Πέρυσι, αφού χώρισα με το σύντροφό μου, ήμουν τόσο αναστατωμένη που έκανα πλαστική στήθους και γυμναζόμουν συνεχώς για να αποκτήσω το σώμα που είχα πριν από τις τέσσερις γέννες. Τα ρούχα μου δεν κοστίζουν πάνω από 50 λίρες, αλλά σε συνδυασμό με τη κομψή εμφάνισή μου, δείχνουν εντυπωσιακά».



«Ένας πορτιέρης δεν με άφησε να μπω μέσα και μετά με κορόιδευε μπροστά σε όλο τον κόσμο και με έκανε να νιώσω πολύ άσχημα. Είμαι 28 χρονών και απαιτώ ορισμένο σεβασμό», τονίζει καταληκτικά.










himaira













ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΕΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ


ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ the-sekouratoi.blogspot.com Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

     Κανε Like και εσύ!!

No comments:

Post a Comment