Tuesday, March 13, 2012

E.ΠΑΠΑΡΙΖΟΥ: Από κριτής... διαγωνιζόμενη στο σουηδικό Dancing!



http://www.newpost.gr/var/thumbs/th-paparizou_300___.jpegΗ Έλενα Παπαρίζου, επιβεβαίωσε τις φήμες που την ήθελαν να...



λαμβάνει μέρος στο σουηδικό «Dancing on Ice» και όχι ως κριτής, αλλά ως… διαγωνιζόμενη!



Η ελληνοσουηδέζα τραγουδίστρια, αποκάλυψε πως θα φορέσει παγοπέδιλα, κάτι το οποίο την έχει ενθουσιάσει:

«Θα μείνω κάποιους μήνες στη Σουηδία. Θα είμαι στο Dancing on Ice. To αστείο είναι ότι στην Ελλάδα ήμουν κριτής και έκρινα τους διαγωνιζόμενους!»





Πλέον όπως λέει, «μου αρέσει που θα δεν θα κρίνω εγώ τους άλλους αλλά θα κρίνομαι. Είναι πολύ αστείο που θα είμαι στην άλλη πλευρά!»





Τέλος, μίλησε και για τα παπούτσια με τα οποία εμφανίστηκε στον σουηδικό τελικό της Eurovision, ερμηνεύοντας το «Popular»:

«Είναι από την τελευταία collection του Alexander Mc Queen. Τα βρήκα στη Νέα Υόρκη, αλλά τα έστειλα και μου έβαλαν κάτι πέτρες επάνω!»














ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΕΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ


ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ the-sekouratoi.blogspot.com Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

     Κανε Like και εσύ!!

No comments:

Post a Comment