Tuesday, March 13, 2012

K.MOSS: Aποκάλυψε τους 6 βασικούς κανόνες του στυλ της



http://www.queen.gr/media/k2/items/cache/1a58a07cc3bf135556efb8586156ae70_M.jpgΤο απόλυτο fashion icon μίλησε στην Telegraph και εμείς κρατάμε σημειώσεις...


Να, λοιπόν, τι συμβουλές δίνει η Kate Moss για super cool εμφανίσεις:



1. Τα βασικά κομμάτια

Όταν βρεις ένα look που σου πάει, μείνε σε αυτό. Νιώθω πιο άνετα όταν φοράω jeans και blazer, αγαπώ τα skinny jeans αλλά αυτή τη στιγμή λατρεύω τα flare, με το άνοιγμα-καμπάνα. Η pencil φούστα είναι από τα πιο χρήσιμα κομμάτια στην γκαρνταρόμπα μας (ειδικά η μαύρη) και ταιριάζει σχεδόν σε όλες.





2.Ρίξτε μια ματιά στο παρελθόν

Μπορείτε να βρείτε έμπνευση στο στυλ των προηγούμενων δεκαετιών- εγώ λατρεύω το τέλος των '60s και τα 70s, ειδικά την εποχή των Rolling Stones. Δεν το αντιγράφω σε ό,τι φοράω αλλά παίρνω στοιχεία για τις εμφανίσεις μου.





3. Δουλέψτε πάνω στο στυλ σας

Το στυλ σας μπορεί να σας κάνει να ξεχωρίσετε. Δεν πιστεύω πως έχω κάποιο συγκεκριμένο, παρά τα όσα μου λένε. Ακόμα και αν έχετε την τάση να φοράτε τα ίδια συνέχεια, το θέμα είναι πώς θα τα φορέσετε και πώς θα τα υποστηρίξετε. Το ντύσιμο είναι σαν το μόντελινγκ- μπορείτε πάντοτε να προσαρμόζεστε και να αλλάζετε.





4. Να ντύνεστε όπως αισθάνεστε

Αν πηγαίνετε σε ένα σημαντικό δείπνο, θα πρέπει να προγραμματίσετε τι θα φορέσετε για να μην δείχνετε εκτός τόπου. Αν έχω να πάω σε ένα event, σκέφτομαι από νωρίς τι θα φορέσω ώστε να μην πάθω πανικό. Παρόλα αυτά, τις περισσότερες φορές ντύνομαι ανάλογα με την διάθεσή μου. Απλά ρίχνω πάνω μου αυτό που νιώθω πως θέλω να φορέσω τη συγκεκριμένη στιγμή, και συνήθως κινούμαι στην παλέτα του μαύρου, του γκρι και του κόκκινου. Όταν δεν έχω καθόλου διάθεση, θα φορέσω total black.





5. Ετοιμαστείτε να υποφέρετε

Προτιμώ να νιώθω άνετα και μερικές φορές μου αρέσει να φοράω flat παπούτσια αλλά υπάρχουν περιπτώσεις πουπρέπει να φορέσετε τακούνια. Υπάρχουν άνετα ψηλοτάκουνα που μπορείτε να τα αντέξετε, αλλά σε κάποιες περιπτώσεις είναι πιο σημαντικό να είστε κομψή παρά να νιώθετε άνετα.





6. Οι τελευταίες πινελιές

Τα αξεσουάρ παίζουν σημαντικό ρόλο και προσωπικά πάντα καταφεύγω στα μαντήλια, τα καπέλα και τα γυαλιά ηλίου που έχω στην γκαρνταρόμπα μου. Από την άλλη, τα πολλά αξεσουάρ μαζί μπορούν να καταστρέψουν το στυλ σας. Δεν έχω αυστηρούς κανόνες αλλά ο άντρας μου λέει πάντα να μην φοράω καπέλο με γυαλιά μαζί γιατί μοιάζω σαν να προσπαθώ να κρυφτώ. Έχω πάντα ένα ζευγάρι Ray-Ban στην τσάντα μου και πολλά ζυεγάρια στο σπίτι γιατί συνήθως τα χάνω. Από κοσμήματα; Πιστεύω πως ποτέ δεν είναι αρκετά.
queen











ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΕΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ


ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ the-sekouratoi.blogspot.com Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

     Κανε Like και εσύ!!

No comments:

Post a Comment