Tuesday, November 27, 2012

Π. ΣΤΕΡΓΙΑΝΟΥΔΗΣ: Μου την έπεσαν διάσημοι gay!


 Όλοι θυμόμαστε το γνωστό show τραγουδιού “fame story” το οποίο ανέδειξε πολλούς γνωστούς καλλιτέχνες...




που συνεχίζουν την καριέρα τους μέχρι σήμερα με μεγάλη επιτυχία. Νικητής στο «fame story 3» ήταν ο Περικλής Στεργιανούδης ο οποίος κατάφερε να κερδίσει την συμπάθεια του κόσμου τότε αλλά δεν μπόρεσε να επιβιώσει και να κάνει μια καριέρα στο χώρο του τραγουδιού.



Ο ίδιος δίνει μια άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη στο Tv Show και αποκάλυψε πως διάσημοι gay του ζήτησαν να κοιμηθεί μαζί τους επί πληρωμή. Χαρακτηριστικά αναφέρει: «Δεν μου είπαν ατάκα τύπου «Αν έρθεις μαζί μου, θα κάνεις καριέρα». Αυτό το απαξιώ. Το θεωρώ γελοίο. Μου την έπεσαν διάσημοι gay και μου είπαν: «Πόσα ζητάτε να κάνουμε έρωτα;». Τους απάντησα «Αν γίνει και ο Περικλής gay, μετά θα χαθεί ο όλος ο πλανήτης»!», αποκαλύπτει ο τραγουδιστής και συνεχίζει: «Με ρώτησαν πόσα θέλω. Προσπαθούν να σε δελεάσουν με το χρήμα, και υπάρχουν πολλοί -συνήθως Αλβανοί- που υποκύπτουν».



Και συνεχίζει εξηγώντας ποια ήταν η αντίδραση του στις περίεργες προτάσεις που δέχτηκε : «Έμεινα με ανοιχτό το στόμα. Γιατί εγώ είμαι κλασικός τύπος ακόμα με τη χωρίστρα μου. Δεν ξεφεύγω. Τους έλεγα «Εγώ, παιδιά, είμαι άνδρας» και μετά ήρθε η ατάκα «Οι πραγματικοί άνδρες πάνε με τους άνδρες». Τι να απαντήσεις σ' αυτό το θέμα! Και μόνο με τη σκέψη κάνω εμετό. Τώρα πια αυτό είναι της μόδας στην Ελλάδα, απ' ότι κατάλαβα».

24wro
ΚΑΝΕ LIKE ΑΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ!

Δείτε και αλλα θεματα απο κάτω deite

No comments:

Post a Comment