Η Τόνια Σωτηροπούλου κέρδισε μεγάλη μερίδα δημοσιότητας τους...
τελευταίους μήνες χάρη στη συμμετοχή της στη νέα ταινία του James Bond.
Η αλήθεια είναι πως στην ταινία εμφανίζεται για πολύ λίγο, αλλά δεν πτοείται όταν κάποιος το αναφέρει.
Η μελαχρινή ηθοποιός ήταν καλεσμένη στην εκπομπή του Πέτρου Κωστόπουλου και αποκάλυψε αρκετές λεπτομέρειες για τη ζωή της.
Αυτό που κάνει «μπαμ» είναι η σχέση της με τα νεκροταφεία και τον πνευματισμό.
«Είμαι παγωμένη, είμαι πεθαμένη και πηγαίνω βόλτα στα νεκροταφεία» είπε χαρακτηριστικά και συνέχισε: «Στο σπίτι μου έχω φαντάσματα. Πιστεύω στον πνευματισμό. Δεν είμαι όμως τρελή, δεν ακούω φωνές». Για τον θάνατο είπε πως «καθένας τον αντιλαμβάνεται όπως θέλει».
Το αγαπημένο της κοιμητήριο; Το νεκροταφείο της Mont Martin, στη Γαλλία.
Επίσης, αποκάλυψε πως επικοινωνεί με το πνεύμα ενός μεγάλου μουσικού: «Ο αγαπημένος μου καλλιτέχνης είναι ο Jeff Buckley, ο οποίος πέθανε το 1997, και για κάποιο λόγο, όταν χρειάζομαι δύναμη ή έμπνευση, τον επικαλούμαι και νομίζω πως έρχεται».
24wro
ΚΑΝΕ LIKE ΑΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ!
Δείτε και αλλα θεματα απο κάτω
No comments:
Post a Comment