Thursday, November 29, 2012

Στο νοσοκομείο ο Ζαλμάς






Με έντονους πόνους μεταφέρθηκε σε ιδιωτική κλινική των Αθηνών ο ...


ηθοποιός Σταύρος Ζαλμάς το απόγευμα της Τετάρτη. Οι γιατροί διαπίστωσαν σκωληκοειδίτιδα και συνέστησαν την άμεση εισαγωγή του στο χειρουργείο.



Ο γνωστός ηθοποιός πρωταγωνιστεί στην παράσταση του Εθνικού θεάτρου «Οδύσσεια», η οποία ματαιώθηκε για την Πέμπτη. Κατά πάσα πιθανότητα, λόγω της κατάστασης της υγείας του ηθοποιού θα αναβληθούν για κάποιες ημέρες οι παραστάσεις, μέχρι να αναρρώσει. Για το πρόγραμμα των παραστάσεων αναμένεται επίσημη ανακοίνωση του Εθνικού Θεάτρου.





24wro
ΚΑΝΕ LIKE ΑΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ!

Δείτε και αλλα θεματα απο κάτω deite

No comments:

Post a Comment