Monday, February 6, 2012

Β.ΚΩΣΤΕΤΣΟΣ: Κατάφερα να ζήσω σαν βασιλιάς...

http://www.newpost.gr/var/thumbs/kostetsos_vasileios_300___.jpegΟ γνωστός σχεδιαστής μόδας Βασίλειος Κωστέτσος παραχώρησε
μία συνέντευξη...

στην εφημερίδα «Espresso» και μίλησε μεταξύ άλλων για τις μεγάλες στιγμές της ζωής του και τα «βασιλικά» χρόνια που έχει περάσει.







Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο δημοφιλής σχεδιαστής: «Τι να σου πρωτοπώ... Πολλά, μα πάρα πολλά ταξίδια με ιδιωτικά αεροπλάνα, με χιλιάδες κόσμου για πολλά συνεχόμενα χρόνια να αποθεώνει εσένα και τη δουλειά σου! Ουρές να κατακλύζουν το “Ιντερκοντινένταλ” και ο κόσμος σαν τσαμπιά να κρέμεται από τις κυλιόμενες σκάλες ικετεύοντας για μία θέση. Τη λεωφόρο Συγγρού να κλείνει από τα αφημένα αυτοκίνητα για να προλάβουν το σόου μου, χιλιάδες λουλούδια, αγκαλιά με σούπερ μοντέλα στα μπουζούκια, γυρίσματα του τραγουδιού μου σε βιντεοκλίπ μαζί με την τωρινή σύζυγο του Γάλλου προέδρου Κάρλα Μπρούνι δίπλα στον Μίκη Θεοδωράκη, θαυμάζοντάς τον με δημιουργίες μου σε συναυλίες του σε όλον τον κόσμο, ταξίδια με λίαρ τζετ με την Κλόντια Σίφερ ή τη Λίντα Εβαντζελίστα ή με κονκόρντ με τη Σίντι Κρόφορντ. Δεν θα ξεχάσω τη Ναόμι Κάμπελ να πετάγεται στην αγκαλιά μου, να κάθεται στα πόδια μου και να μου πετάει λουλούδια. Είμαι πάρα πολύ υπερήφανος που κατάφερα να ζήσω τη χρυσή δεκαετία της μόδας σαν “βασιλιάς”. Δε θα ξεχάσω ποτέ τα τρελά πάρτι στο Παρίσι, όπου χόρευα με τη Μαντόνα και τη Λίντα».

24wro
ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΕΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ


ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ the-sekouratoi.blogspot.com Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Κανε Like και εσύ!!

No comments:

Post a Comment