Sunday, September 11, 2016

Γιώργος Τσαλίκης: ΧΩΡΙΖΕΙ;;;

Για τις φήμες που θέλουν τον γάμο του να...


πέρασε κρίση μιλά ο Γιώργος Τσαλίκης, αποκαλύπτοντας αν έφτασε στο σημείο να χωρίσει με την σύζυγό του, Δώρα!

«Εννοείς να φτάσουμε στο σημείο να χωρίσουμε; Κρίση στο γάμο μας; Όχι! Έχουμε περάσει όμως, πένθος, θλίψη, δυσκολίες στη δουλειά μου. Έντονη πίεση, όπως φέτος τον χειμώνα όπου εργαζόμουν καθημερινά στο “Caramella” και είχα και το “Dancing”. Αυτό ήταν πολύ δύσκολο για όλους μας. Απλά, λόγω ορισμένων συνθηκών, κάποιες φορές ήμασταν λίγο "κάπως", αλλά το ξεπερνούσαμε. Με τη Δώρα υπάρχει αμοιβαία αγάπη. Νικάμε πολύ εύκολα την τριβή και τα προβλήματα της καθημερινότητας», απαντά ο τραγουδιστής, όταν τον ρωτούν αν όντως έχει περάσει κρίση στον γάμο του.

Παράλληλα, ο Γιώργος μίλησε και για τον λόγο που δεν εμφανίζεται ποτέ στα περιοδικά με τα παιδιά του, όπως κάνουν άλλοι celebrities. «Αυτό δεν είναι η δουλειά μου. Είναι ένα άλλο κομμάτι -όσοι επιλέγουν να το κάνουν, καλώς το κάνουν, μας χαρίζουν και πολύ όμορφες εικόνες είναι η αλήθεια- αλλά εγώ θέλω να κρατάω την οικογένειά μου προστατευμένη από την έκθεση και τη δημοσιότητα. Αν τα παιδιά μου θέλουν να γίνουν αναγνωρίσιμοι άνθρωποι, ας γίνουν στο μέλλον μέσα από τη δουλειά τους, όχι μέσα από τον μπαμπά τους».

Όσο για το μυστικό ενός επιτυχημένου γάμου; «Νομίζω πως όταν λείπει ο εγωισμός, μπορείς να πετύχεις πολλά. Πρέπει να νιώθεις αγάπη, αλλά και έρωτα για τον άνθρωπό σου», λέει ο τραγουδιστής!
Πηγή:madata.gr

No comments:

Post a Comment