Monday, September 12, 2016

Mάνος Ιωάννου: «Είμαι πολύ ερωτευμένος και θα ήθελα σύντομα να κάνω παιδιά»

Ο Μάνος Ιωάννου, ηθοποιός και σύντροφος της Ναταλίας Γερμανού, αποδεικνύεται πιο ώριμος από την ηλικία του.

Σε πρόσφατη συνέντευξή του, δήλωσε ότι θέλει να κάνει σύντομα παιδιά και αυτό δεν είναι κάτι που ακούς συχνά από έναν 25χρονο.
"Σίγουρα θα ήθελα να κάνω παιδιά και μάλιστα πολύ σύντομα. Όσο για το παντρεμένος, δεν το έχω σκεφτεί. Άλλωστε δεν θεωρώ ότι πρέπει κάποιος να παντρευτεί για να κάνει παιδιά"
Ο Μάνος Ιωάννου μπορεί στη συνέντευξη να μην αναφέρει το όνομα της Ναταλίας αλλά δηλώνει πολύ ερωτευμένος: "Είμαι πολύ ερωτευμένος και είμαι μια χαρά... Αυτή την περίοδο είμαι ερωτευμένος, είμαι σε μια σχέση, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει να κρύβομαι. Άσε, από την άλλη, που μερικές φορές με το να είσαι δεσμευμένος γίνεσαι και πιο ποθητός. Προτιμώ να είμαι αυθόρμητος. Κάτι χάνεις, αλλά και κάτι κερδίζεις"
Πηγή: Περιοδικό Like

No comments:

Post a Comment