Saturday, March 31, 2012

Επί 8 χρόνια τρώει μόνο πίτσα



Επί 8 χρόνια τρώει μόνο πίτσαΗ 19χρονη Sophie Ray από το Wrexham... της Ουαλίας τα τελευταία οκτώ χρόνια τρέφεται
μόνο με πίτσα μαργαρίτα. Τα διατροφικά της προβλήματα ξεκίνησαν από την τρυφερή ηλικία των δύο ετών, ενώ από τα 11 της επιβιώνει μόνο με πίτσα με ντομάτα και τυρί.

Η νεαρή κοπέλα πάσχει από μια σπάνια διατροφική διαταραχή (Selective Eating Disorder-SED), εξαιτίας της οποίας έχει αναπτύξει φοβία σε όλα τα τρόφιμα και δεν μπορεί να δοκιμάσει τίποτε καινούριο.

Όταν ήταν δύο χρονών έπαθε γαστρεντερίτιδα και τότε ξεκίνησε ο φόβος της στο… φαγητό. Τότε ανεχόταν να φάει μόνο μακαρόνια με τυρί, τσιπς και σάντουιτς με τυρί. Μέχρι τα 11 της είχε καταλήξει να τρώει μόνο απλές πίτσες με σάλτσα και τυρί, ενώ κατανάλωνε μέχρι και τρεις τη μέρα!

«Τρελαίνομαι για πίτσα. Κάθε εταιρείας άλλωστε έχει διαφορετική γεύση, αλλά κατά βάση είναι το ίδιο πράγμα και δε χρειάζεται να δοκιμάσω κάτι καινούριο. Η μητέρα μου μού είπε ότι άρχισα να έχω άποψη για το τι θα φάω από τα δύο μου. Μετά από την αρρώστια άρχισα να φοβάμαι το φαγητό. Πίστευα ότι εξαιτίας αυτού είχα αρρωστήσει. Όταν έγινα 11 δοκίμασα για πρώτη φορά πίτσα και από τότε τρώω μόνο αυτό… για πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό» λέει η ίδια.

«Πολλοί πιστεύουν ότι είμαι απλά περίεργη, αλλά στην πραγματικότητα πρόκειται για φοβία. Είναι σα να λέει κανείς σε κάποιον που πάσχει από αραχνοφοβία να κρατήσει στο χέρι του μια αράχνη. Όσο περισσότερα υλικά έχει ένα φαγητό τόσο πιο… τρομακτικό μου φαίνεται. Το παραδοσιακό αγγλικό πρωινό είναι ο εφιάλτης μου. Αρρωσταίνω και μόνο που το κοιτάω. Ξέρω ότι δεν είναι καλό για την υγεία μου, αλλά μου είναι πολύ δύσκολο να αλλάξω τη διατροφή μου» προσθέτει.




24wro



ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ the-sekouratoi.blogspot.com Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Post a Comment