Saturday, March 24, 2012

Οι Γκουρού του καιρού

0*  Σάκης Αρναούτογλου ΕΤ3.


Ο Σάκης Αρναούτογλου έχει αφήσει το δικό του στίγμα στην παρουσίαση του καιρού και το τηλεοπτικό κοινό τον επιβραβεύει, χαρίζοντάς του τα μεγαλύτερα νούμερα τηλεθέασης της ΕΤ3.

Πώς αποφασίσατε να ασχοληθείτε με την παρουσίαση του καιρού;

Ήταν το όνειρό μου από παιδί. Έδωσα εξετάσεις στη Μετεωρολογική Υπηρεσία, αλλά με....



 απέρριψαν. Οπότε αποφάσισα να σπουδάσω κάτι το οποίο θα μου αποφέρει χρήματα για να ζήσω. Πήγα στη Γερμανία, παρακολούθησα βέβαια στο πανεπιστήμιο εκεί κάποια μαθήματα Μετεωρολογίας, γύρισα Ελλάδα, παρακολούθησα και στο Αριστοτέλειο κάποια μαθήματα.

Η παρουσίαση του καιρού ήρθε έπειτα από δική μου πρόταση στην ΕΤ3 να αναβαθμίσω το δελτίο καιρού. Συνεπώς, παρουσιάζω το δελτίο περίπου από το 2000.

Για πολλούς, ο καιρός παίζει σημαντικό ρόλο στην ψυχολογία. Σε προσωπικό επίπεδο, σας επηρεάζουν οι καιρικές συνθήκες.

Πάρα πολύ. Παλαιότερα, πίστευα ότι επηρέαζαν μόνο εμένα. Προσωπικά, είμαι λάτρης του χιονιού και της βροχής γιατί αποπνέουν έναν ρομαντισμό, σε κάνουν να θες μια καλή παρέα! Κι ο καλός καιρός, ο ήλιος, έχει τη δική του χάρη. Βέβαια, πιστεύω ότι κακός καιρός δεν υπάρχει, υπάρχει μόνο κακός τρόπος με τον οποίο ντυνόμαστε!.

Ποια παροιμία, σχετική με τον καιρό, είναι η αγαπημένη σας και γιατί;

"Από Μάρτη καλοκαίρι κι από Αύγουστο χειμώνα"

Δείχνει ακριβώς το τι συμβαίνει και τι θα συμβεί στη χώρα μας!

*  Τάσος Αρνιάκος ΑΝΤ1 "Ε.Τ."

Το γέλιο του και το γλυκό του ύφος τον έχουν κάνει μία από τις πιο χαρακτηριστικές φυσιογνωμίες της ελληνικής τηλεόρασης. Ο μετεωρολόγος Τάσος Αρνιακός κατάφερε να κάνει το κοινό να αγαπήσει τόσο τα καιρικά φαινόμενα όσο και το δελτίο καιρού του ΑΝΤ1.

Πως αποφασίσατε να ασχοληθείτε με τη Μετεωρολογία;

Αν και παιδί της μεγαλούπολης, με εντυπωσίαζαν πάντα τα καιρικά φαινόμενα. Ως πρόσκοπος μάλιστα αργότερα, έμαθα να τα αντιμετωπίζω στην ύπαιθρο, να ζω μαζί τους, να τα σέβομαι και να αναζητώ τα αίτια ύπαρξης και δημιουργίας τους. Όταν λοιπόν το 1977 η ΕΜΥ προκήρυξε γραπτό διαγωνισμό για την πρόσληψη 22 μετεωρολόγων παρατηρητών, ούτε που το σκέφτηκα περισσότερο...Έδωσα εξετάσεις, πέτυχα και για 33 τώρα χρόνια παρατηρώ, μελετώ, προβλέπω τον καιρό και ενημερώνω το κοινό για τα καιρικά επερχόμενα.

Θεωρείτε πως ο εμπειρικός τρόπος πρόγνωσης, π.χ. τα ημερομήνια, μπορεί να ταυτιστεί με την επιστημονική πρόβλεψη;

Είναι κάτι που με είχε προβληματίσει από την αρχή της καριέρας μου. Το έψαξα το ζήτημα, μίλησα και μιλώ με πρακτικούς προγνώστες, ψαράδες και βοσκούς. Τους πρακτικούς τους παραδέχομαι διότι αξιοποιούν με προγνωστική επιτυχία τα τοπικά σημάδια καιρού της περιοχής κι εκεί είναι πράγματι ασυναγώνιστοι.

Τους ημερομηνάδες όμως όχι, γιατί δεν το χωρά ο νους μου πώς είναι δυνατόν κάποιος παρατηρώντας τα ημερήσια γυρίσματα του καιρού από 1 έως 12 Αυγούστου να τα μετατρέπει σε μηνιαία πρόγνωση, αντιστοιχίζοντας κάθε μέρα με ένα μήνα του νέου μάλιστα χρόνου. Παρ όλα αυτά, συζητώ μαζί τους αφού αποδέχομαι ότι αποτελούν συνέχεια μιας μεγάλης μετεωρολογικής λαϊκής παράδοσης.

Ποια παροιμία είναι η αγαπημένη σας και γιατί;

Μα, ήδη θα το έχετε καταλάβει! Το "έχει ο καιρός γυρίσματα", διότι με πρόσχημα τα γυρίσματα του καιρου καταλαβαίνουμε πως τόσο ο ενθουσιασμός μιας επιτυχίας όσο κι η απογοήτευση μιας αποτυχίας πρέπει να θεωρούνται καταστάσεις πρόσκαιρες, αναστρέψιμες και συμπληρωματικές της μικρής εκδρομής μας στη γη, όπως, καλή ώρα, η ανοιξιάτικη βροχούλα με την αισιόδοξη συνοδεία του ήλιου.

 
*  Ναταλί Κάκκαβα, MEGA.

Μια πλάκα με τους φίλους της την οδήγησε στον στούντιο του Mega. Από τότε η Ναταλί Κάκκαβα έχει καθιερωθεί ως weather girl τόσο στις καρδιές μας...όσο και στις τηλεθεάσεις.

Πως αποφασίσατε να ασχοληθείτε με την παρουσίαση του καιρού;

Όλα ήταν λίγο καρμικά. Ξεκινώντας από το πανεπιστήμιο, είχα κάνει κάποια προπτυχιακά μαθήματα που αφορούσαν τη συνοπτική Μετεωρολογία. Κατάλαβα ότι με γοήτευε ιδιαίτερα όλο αυτό, αλλά ποτέ δεν θεώρησα ότι θα ασχοληθώ επαγγελματικά. Όταν τα βήματά μου, με έφεραν στην τηλεόραση κι έκανα το πρώτο μου δοκιμαστικό, είχα και σχέση με το αντικείμενο, σκέφτηκα: "Γιατί να μην ασχοληθώ με την παρουσίαση του καιρού;" Έτσι, λοιπόν, ξεκίνησαν όλα, κι έχοντας περάσει 8 χρόνια στην παρουσίαση καιρού, μπορώ πια με βεβαιότητα να πω ότι το αγαπώ πολύ.

Όταν σας βλέπουν στο δρόμο, σας ρωτάνε για τον καιρό;

Θα μου έκανε εντύπωση αν δεν με ρωτούσαν. Όταν ένας άνθρωπος έχει ταυτιστεί με ένα αντικείμενο, είναι δυνατόν να μην του κάνεις ερωτήσεις; Είναι σαν να έχει έναν γιατρό στην παρέα σου, δεν θα τον ρωτήσεις για ιατρικά θέματα; Είναι φυσικό, λοιπόν, όταν με βλέπουν να με ρωτάνε τι καιρό θα κάνει αύριο.

Ποια παροιμία, σχετική με τον καιρό, είναι η αγαπημένη σας και γιατί;

Όταν αντιμετωπίζεις κάποια εμπόδια στη ζωή σου, λες "Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται" και προχωράς μπροστά. Από την άλλη, όταν κάτι καθυστερεί, λες "Ζήσε, Μάη μου να φας τριφύλλι". Και τα δύο συμβαίνουν σε καθημερινό επίπεδο στη ζωή μας.

*  Μαρία Κρούσου, Star .

Αν και τη γνωρίσαμε να ποζάρει με χάρη στη βιτρίνα ενός ανθοπωλείου τη μέρα του Αγίου Βαλεντίνου, η Μαρία Κρούσου το 2002 βρέθηκε από τις πουέντ και τις χορογραφίες στο μεσημεριανό δελτίο καιρού του Star.

Πώς αποφασίσατε να ασχοληθείτε με την παρουσίαση του καιρού;

Το δελτίο καιρού το λέω από τον Μάρτιο του 2002. Ουσιαστικά, δεν το αποφάσισα εγώ. Εγώ είμαι χορογράφος, έχω σχολή μπαλέτου και η παρουσίαση του καιρού ήρθε λίγο ξαφνικά στη ζωή μου. Πριν από χρόνια, την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, είχα "στηθεί" στη βιτρίνα ενός ανθοπωλείου με λουλούδια. Με είδαν, λοιπόν, από το Star, μου πρότειναν να περάσω αντισιόν και έτσι με πήραν!.

΄Οταν σας βλέπουν στο δρόμο, σας ρωτάνε για τον καιρό;

Συνέχεια, και μπορώ να πω ότι κάποιες φορές με ρωτάνε εξωφρενικά πράγματα. Για παράδειγμα, μου λένε: "Το καλοκαίρι, στις 10 Ιουνίου, που είναι ο γάμος μου, θα βρέχει;" Πού να ξέρω εγώ! Εγώ απλά παρουσιάστρια είμαι!.

Ποια παροιμία, σχετική με τον καιρό, είναι η αγαπημένη σας και γιατί;

"Του Γενάρη το φεγγάρι λάμπει σαν μαργαριτάρι".

*  Μαρία Σινιώρη Alter

Bρίσκοντας το Alter-ego της, η Μαρία Σινιώρη από το μάρκετινγκ βρέθηκε να παρουσιάζει τον καιρό στο Star κι αποτέλεσε ηχηρή μεταγραφή όταν "μετακόμισε" στη συχνότητα του Alter.

Πώς αποφασίσατε να ασχοληθείτε με την παρουσίαση του καιρού;

Άλλοι το αποφάσισαν. Η τύχη, για παράδειγμα, πιστεύω ότι έπαιξε καθοριστικό ρόλο. Ήμουν φοιτήτρια μάρκετινγκ, εργαζόμουν σε δουλειά γραφείου στο Star κι είχα κάνει τα χαρτιά μου για να πάω στην Αγγλία. Μου έκαναν πρόταση να λέω το δελτίο καιρού και συμφώνησα να το κάνω μέχρι να φύγω. Τελικά, το αγάπησα και "κόλλησα", με αποτέλεσμα να παρουσιάζω το δελτίο καιρού από το 1997!

Όταν σας βλέπουν στο δρόμο, σας ρωτάνε για τον καιρό;

Συνέχεια. Με ρωτάνε, μου κάνουν παρατηρήσεις.

Ποια παροιμία, σχετική με τον καιρό, είναι η αγαπημένη σας και γιατί;

"Ο Φλεβάρης κι αν φλεβίσει καλοκαίρι θα μυρίσει" Βέβαια, αυτή η παροιμία δεν ισχύει, αφού τον Μάρτιο είδαμε χιόνια.

Glam




ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ the-sekouratoi.blogspot.com Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Post a Comment