Wednesday, May 23, 2012

Συγκλονιστικό ξέσπασμα καρκινοπαθούς:»Δεν είμαι πειραματόζωο του ΕΣΥ.Θέλω να ζήσω»!


 Συγκλονιστικό ξέσπασμα καρκινοπαθούς:»Δεν είμαι πειραματόζωο του ΕΣΥ.Θέλω να ζήσω»!

Απελπισία ζουν χιλιάδες ασθενείς, που έχουν να αντιμετωπίσουν σοβαρά προβλήματα υγείας και δεν βρίσκουν τα φάρμακα τους.

Καρκινοπαθείς και άνθρωποι με άλλες ασθένειες αναγκάζονται να τρέχουν από φαρμακείο σε φαρμακείο, για να προμηθευτούν το φάρμακο που θα τους κρατήσει στην ζωή και πάλι… «τρώνε πόρτα».
Συγκλονιστική είναι η ιστορία της 40χρονης Άννας, που πάσχει από καρκίνο και με δάκρυα στα μάτια λέει: «δεν είμαι πειραματόζωο του ΕΣΥ, είμαι άνθρωπος».
«Η περιπέτεια μου άρχισε τον περασμένο Αύγουστο, που ολοκληρώθηκε το πρώτο στάδιο της θεραπείας μου. Μετά την ακτινοθεραπεία έπρεπε να συνεχίσω την χημειοθεραπεία, κάθε 20 μέρες. Το φάρμακο μου ωστόσο δεν ήταν πάντοτε διαθέσιμο στα νοσοκομειακά φαρμακεία, από τα οποία χορηγούνται τα υψηλού κόστους σκευάσματα όπου ανήκουν και οι αντικαρκινικές θεραπείες. Στην αρχή με βοήθησε πολύ ο φαρμακοποιός μου. Όταν ήρθε η ώρα να κάνω την επαναληπτική θεραπεία στις αρχές Μαΐου, πήγα στο φαρμακείο του 6ου Θεραπευτηρίου ΙΚΑ και με το που μπήκα μέσα βρήκα τοιχοκολλημένο ένα χαρτί με τίτλο «Στερείται», όπου αναγράφονται τα σκευάσματα σε έλλειψη. Μέσα σε αυτά ήταν και το δικό μου. Έφυγα άπρακτη και πήγα πρώτα στον «Άγιο Σάββα» όπου και εκεί το φαρμακείο μου απάντησε «Στερείται».
Η ιστορία της κοπέλας είναι συγκλονιστική. Εξηγεί ότι αναγκάζεται να παίρνει άδεια από την δουλειά της και να τρέχει να παρακαλάει για να βρει το φάρμακο της. Είναι θλιβερό…
«Με παρακάλια και κλάματα εξασφάλισα την επόμενη δόση του σκευάσματος για τις 8 Ιουνίου. Έχω άλλες 18 θεραπείες μέσα στο 2012 και μόνο που σκέφτομαι πως θα πρέπει να περάσω το ίδιο μαρτύριο παραλύω», λέει και καταλήγει «Δεν είμαι πειραματόζωο. Είμαι 40 ετών. Θέλω να ζήσω!».
Εν τω μεταξύ, όπως σας είχαμε πει από χθες σε απεργία προχωρούν την Τετάρτη οι φαρμακοποιοί σε όλη την χώρα.







kala-nea.gr

Κανε Like Αν σου αρεσε !!



ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ the-sekouratoi.blogspot.com


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Post a Comment