Friday, November 30, 2012

Μήνυσε τον πρώην της γιατί ακύρωσε το γάμο!



Μήνυση κατά του πρώην συντρόφου της κατέθεσε η 29χρονη Βραζιλιάνα Ilze de Souza επειδή ακύρωσε το γάμο τους...



λίγες ημέρες πριν την τελετή, που είχε προγραμματιστεί για τις 24 Σεπτεμβρίου. Τρεις ημέρες προτού ντυθεί νυφούλα ανακάλυψε ότι ο μέλλοντας σύζυγός της «είχε κάνει φτερά» αφήνοντάς της μάλιστα… όλους τους λογαριασμούς απλήρωτους. Και όχι μόνο αυτό, αλλά το έμαθε από την εταιρεία που είχε αναλάβει το catering!



«Με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι εκείνος είχε ακυρώσει τα πάντα. Πίστεψα ότι ήταν κάποιο κακό αστείο, αλλά μετά δεν τον έβρισκα στο τηλέφωνο… είχε εξαφανιστεί!» είπε η ίδια στην ιστοσελίδα της Globo G1.





«Δε μου έδωσε καμία εξήγηση. Το τελευταίο πράγμα που μου είπε ήταν ότι θα πήγαινε τα δαχτυλίδια μας για γυάλισμα, για να είναι όλα τέλεια εκείνη την ημέρα. Τρεις ημέρες πριν ακύρωσε το γάμο μας χωρίς να μπει στον κόπο να ενημερώσει ούτε εμένα, ούτε την οικογένειά μου. Ήταν ντροπιαστικό, έπρεπε να ειδοποιήσω όλους τους καλεσμένους και να αναλάβω και το κόστος των προετοιμασιών μέχρι εκείνη την ώρα» πρόσθεσε.







Η Ilze έπεσε για ένα μήνα σε κατάθλιψη και μετά πήρε την απόφαση να καταθέσει μήνυση εναντίον του για ηθική και υλική βλάβη.



trelokouneli.gr




ΚΑΝΕ LIKE ΑΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ!

Δείτε και αλλα θεματα απο κάτω deite

No comments:

Post a Comment