Sunday, December 2, 2012

Η.ΒΡΕΤΤΟΣ: Στον έρωτα, είμαι παραδοσιακός




Ο τραγουδιστής και μεγάλη έκπληξη του DWTS 3 συμβουλεύει τις θαυμάστριες του πώς μπορούν να τον κατακτήσουν...


Ότι είναι καλλίφωνος, το ξέραμε. Ότι μπορεί να χορέψει τόσο καλά, μας το αποκάλυψε (και μας εξέπληξε) με την συμμετοχή του στο show χορού του ΑNT1, "Dancing With The Stars 3".



Οι χορευτικές φιγούρες που κάθε Κυριακή εκτελεί άψογα, όπως είναι λογικό, έχουν αυξήσει τις ήδη πολλές θαυμάστριές του. Στη συνέντευξη που παραχώρησε στο "Πρώτο Θέμα" και στην δημοσιογράφο, Σοφία Χουντάση οι ερωτήσεις για την προσωπική του ζωή ήταν αναπόφευκτες. Ο τραγουδιστής απάντησε αν ισχύει ή όχι η φημολογούμενη σχέση του με την επίσης τραγουδίστρια, Ζενίλντα και πρώην του ηθοποιού, Κώστα Σόμμερ. "Άπό τότε που έχω ξεκινήσει, δεν έχω προκαλέσει μέσω της προσωπικής μου ζωής και όλο αυτό το παιχνίδι δεν μου αρέσει. Όπως δεν μου αρέσει να εκτίθενται άνθρωποι εξαιτίας μου, γι' αυτό ξεκαθαρίζω ότι με τη Ζενίλντα δεν είμαστε ζευγάρι".



Όσο εντύπωση κι αν σας κάνει ο Ηλίας Βρεττός χαρακτηρίζει τον εαυτό του "σχεσάκια" και εξηγεί τί θέλει από την προσωπική του ζωή: "Την ηρεμία, ψάχνω. Μου αρέσει να έχω σχέση, θέλω μια γυναίκα δίπλα μου που να μοιράζομαι τη ζωή μου μαζί της, γιατί αυτό είναι κάτι που προσφέρει ισορροπία. Βέβαια, λόγω δουλειάς είναι δύσκολο να έχεις έναν άνθρωπο να σε καταλαβαίνει, να μην ζηλεύει και μην σου δημιουργεί προβλήματα. Ο έρωτας πάντως με κάνει πιο δημιουργικό και λαμπερό. Τώρα είμαι σε φάση να κάνω σχέση. Έχω ζήσει μεγάλους έρωτες, περιμένω πάντα και έχω τα μάτια μου ανοιχτά".



Αν είστε θαυμάστρια, ο τραγουδιστής πάντως έδωσε και μερικές πληροφορίες για το πως θέλει να κατακτήσει μια γυναίκα: "Είμαι παραδοσιακός και θέλω να είμαι κυνηγός. Αν με πλησιάσει μια γυναίκα "χύμα" θα με χαλάσει. Μου αρέσει η διαδικασία του φλερτ. Θέλω να την βλέπω σαν τρόπαιο και όταν την κερδίσω, να νιώσω ότι κατάφερα κάτι. Δεν μου αρέσουν τα εύκολα".



fthis.gr





ΚΑΝΕ LIKE ΑΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ!

Δείτε και αλλα θεματα απο κάτω deite

No comments:

Post a Comment