Sunday, December 2, 2012

ΑΝΕΚΔΟΤΟ: Φιλαράκι, δεν μυρίζεις και εμένα;




Μπαίνει ένας πολύ περίεργος τύπος σε ένα εστιατόριο και κάθεται απέναντι από έναν μεθυσμένο...


Φωνάζει το γκαρσόνι…



- Φέρτε μου ένα κοτόπουλο Γαλλίας.



Πάει το γκαρσόνι, λέει την παραγγελία στον μάγειρα:



- Δεν έχω Γαλλίας, λέει ο μάγειρας. Θα του βάλω κοτόπουλο από τα Γιάννενα.



Το πάει το γκαρσόνι στον περίεργο τύπο, το μυρίζει αυτός και λέει:



- Καλά, για χαζό με περνάτε; Εγώ ζήτησα κοτόπουλο Γαλλίας, όχι από τα Γιάννενα!



Το πάει πίσω το γκαρσόνι.



Ο μάγειρας έχει πεισμώσει και στέλνει στον τύπο ότι έχει.



Κοτόπουλο από το Νεοχώρι, την Αθήνα, την Αρτα, την Ιταλία, την Βραζιλία.



Ο τύπος τα μυρίζει, καταλαβαίνει από που είναι, και τα στέλνει όλα πίσω.



Σηκώνεται ο μεθυσμένος, πάει στον τύπο σκουντουφλώντας από το μεθύσι και λέει:



- Ρε φιλαράκι, δεν μυρίζεις και εμένα, γιατί δεν θυμάμαι που μένω;;;



tsantiri.gr





ΚΑΝΕ LIKE ΑΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ!

Δείτε και αλλα θεματα απο κάτω deite

No comments:

Post a Comment