Sunday, December 2, 2012

M.ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ: Μετά τον καρκίνο μου, αμφισβητούσα τον εαυτό μου




Για το πρόβλημα υγείας και τη μάχη που έδωσε με τον καρκίνο μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξή της η Μαρία Ιωαννίδου...


Όπως τόνισε ήταν πολύ δυνατή γιατί ήθελε να ζήσει.



"Έβαλα όλη μου τη δύναμη, γιατί ήθελα να ζήσω, αλλά στην πορεία, επειδή πέρασα πολύ κοντά από τον θάνατο, με φόβισε το πόσο απλό είναι να περάσεις από την μία όχθη στην άλλη. Αυτό που καταλαβαίνεις, βέβαια, είναι ότι η ζωή έχει αξία.



Αν και εγώ πάντα αγαπούσα τη ζωή και το χαμόγελο. Αλλά ήμουν πολύ ανέμελη και είδα ότι από μια ηλικία δεν είναι ανεμελιά, αλλά επιπολαιότητα. Ήμουν λίγο χύμα άνθρωπος, δήλωσε στη "Real life".



"Μετά τον καρκίνο μου, που είχα διαλυθεί από λίγο έως πολύ, αμφισβητούσα τη Μαρία, τη δύναμή της, την ύπαρξή της στο χώρο. Δεν έβλεπα τη συνέχειά μου στο θέατρο. Όμως, ήθελα να προσφέρω κι άλλο. Ο άνθρωπος πρέπει να κλείνει τους κύκλους της ζωής του και να μην έχει απωθημένα", τόνισε η Μαρία Ιωαννίδου.



radar.gr





ΚΑΝΕ LIKE ΑΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ!

Δείτε και αλλα θεματα απο κάτω deite

No comments:

Post a Comment