Sunday, December 2, 2012

Α.ΓΕΩΡΓΟΥΛΗΣ: Χώρισα για να μην της κάνω κακό!


 ​Μπορεί στα«Κορίτσια για Σπίτι» να δήλωνε «ερωτευμένος», αλλά σε άλλη συνέντευξη του, ο Αλέξης Γεωργούλης δηλώνει «μόνος»!..
.




«Είναι πολύ δύσκολο να βρω μια γυναίκα που να έχει το ίδιο πρόγραμμα και τα ίδια όνειρα με εμένα. Γι΄αυτό και είμαι μόνος».



Τι ζητά όμως από το έτερον ήμισυ;



«Να έχουμε επικοινωνία και να υπάρχει αμοιβαία αποδοχή».



Άποψη του άλλωστε, είναι πως τον έρωτα δεν τον διαλέγεις:



«Δεν τον διαλέγεις, και δεν μπορείς να τον αγνοείς, γιατί είναι επικίνδυνο. Αν σου συμβεί, σου συνέβη. Αυτή τη στιγμή στη ζωή μου, δεν υπάρχει έρωτας».



Μάλιστα, αποκαλύπτει πως έχει απομακρυνθεί από σχέση για να μην της κάνει κακό!



«Απομακρύνθηκα από μια σχέση που ήθελα, για να μην της κάνω κακό. Δεν μπορούσε να προχωρήσει λόγω του προγράμματος μου, και δεν ήθελα να χάσει χρόνο μαζί μου. Έτσι έφυγα, ενώ ήθελα να μείνω».



Ωστόσο όπως λέει, ο χρόνος τα απαλύνει όλα:



«Όταν φεύγεις από μια σχέση, μπορεί προσωρινά να δημιουργείται ένα κενό ή απωθημένο, αλλά αυτό το κενό με το πέρασμα του χρόνου καλύπτεται. Κάθε κενό καλύπτεται».





Στη συνέχεια, ο 38χρονος ηθοποιός δεν διστάζει να παραδεχτεί πως ναι μεν είναι εγωιστής, αλλά«προσπαθώ να μην είμαι».



Όσο για το αν έχει πολεμήσει ποτέ την αγάπη;



«Ακόμη κι όταν πληγώνεσαι από την αγάπη, αυτό που στην ουσία πληγώνεται, είναι ο εγωισμός σου, το εγώ σου. Δεν πολεμάς την αγάπη, απλά δεν μπορείς να συνδιαλλαγείς μαζί της».





Τέλος, εξομολογείται πως «αν βρεθεί μια γυναίκα με την οποία να πούμε “από εδώ και πέρα οι δυο μας”, θα το κάνω. Δεν είναι όμως ο στόχος μου. Ποτέ δεν είχα στόχο στα 25 μου να βρω το άλλο μου μισό, στα 30 να παντρευτώ και στα 35 να έχω δυο παιδιά».



star.gr




ΚΑΝΕ LIKE ΑΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ!

Δείτε και αλλα θεματα απο κάτω deite

No comments:

Post a Comment