Wednesday, September 9, 2015

Απίστευτη δήλωση Κάτσε για τους οπαδούς του ΠΑΟΚ!

Κάτσε μίλησε στην "Gazetta Panorama" και σχολίασε αρχικά: "Ήμουν με κάποιους φίλους μου, που με είδαν με το πουκάμισο και φόρεσαν την αλβανική σημαία. Δεν υπήρχε τίποτα λάθος. Ορκίζομαι στον Θεό ότι επειδή έχω πάει νωρίς στην Ελλάδα δεν είχα ιδέα τι είναι ο UCK. Τώρα έμαθα".
Δεν θα πιστέψετε τι σχολίασε ο νεαρός άσος, σε συνέντευξή του σε αλβανική εφημερίδα!Ο
Στη συνέχεια αναφέρθηκε στους οργανωμένους οπαδούς του ΠΑΟΚ και την τιμωρία που θα του επιβάλουν: "Είμαι πεπεισμένος ότι θα με τιμωρήσουν και λυπάμαι. Οι άνθρωποι της ομάδας και οι ψύχραιμοι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ θα πρέπει να με καταλάβουν. Αυτή η ομάδα είναι στην καρδιά μου και δεν έχω κάνει τίποτα με πρόθεση να προκαλέσω με αυτή την εικόνα".
sportdog.gr

No comments:

Post a Comment