Tuesday, September 8, 2015

Σε οικονομικό αδιέξοδο βρίσκεται η Μαρία Ιωαννίδου.

"Πρόδωσα το Γερμανό", λέει χαρακτηριστικά η γνωστή ηθοποιός.
Σε συνέντευξη της που παραχώρησε στην Reallife η Μαρία Ιωαννίδου, λύνει τη σιωπή της και μιλάει για το οικονομικό της χρέος που προέκυψε στη σχολή της.  Η καταξιωμένη ηθοποιός αποκαλύπτει:"Αισθάνομαι μοναξιά, αισθάνομαι ότι πρόδωσα και τον Γερμανό. 'Πρόσεξε μην σε εκμεταλλευτούν', μου είχε πει όταν μου έδωσε τα χρήματα να κάνω αυτό στο οποίο είμαι καλή. Και τώρα, ξαφνικά, το έργο μιας ζωής διαλύθηκε. Και δεν τα έφαγα σε γούνες, αλλά στην τέχνη μου, στο χορό. Ζω εφιαλτικές στιγμές, φοβάμαι την εξέλιξη, φοβάμαι γιατί ένα πρόσωπο που ευεργέτησα με διέλυσε. Δεν μπορώ να βρω τη συνεργάτιδα μου, δεν εμφανίζεται εδώ κι ένα χρόνο να λύσουμε το συμβόλαιο. Είμαι εκτεθειμένη".
faysbook.gr

No comments:

Post a Comment