Monday, April 30, 2012

Η Κατερίνα Στικούδη για τους άνδρες: Δεν είμαι δούλα κανενός!



Η Κατερίνα Στικούδη για τους άνδρες: «Δεν είμαι δούλα κανενός»!

Προτιμώ ο άντρας να κυνηγάει, να ζητάει, να φλερτάρει, να τρέχει. Ζηλεύω όσο πρέπει,
δηλώνει η Κατερίνα Στικούδη...





Μια από τις πιο sexy παρουσίες της ελληνικής showbiz μιλώντας για τα
προσωπικά της  είπε «προτιμώ να σας παρουσιάσω τον άντρα που θα
παντρευτώ και τότε να σας αποκαλύψω λεπτομέρειας που ούτε φαντάζεστε»
ενώ είπε πως έχει κλάψει στο παρελθόν για άνδρα «με είχε απορρίψει, αλλά
πήρα το αίμα μου πίσω γιατί γύρισε. Πιστεύω πως ρόδα είναι και γυρίζει.
Έχω κλάψει πάρα πολύ για άντρα.



Το σίγουρο είναι πως δεν την ενδιαφέρει ένας πλούσιος άνδρας,
καθώς χαρακτηριστικά λέει σε συνέντευξή της κυριακάτικη εφημερίδα «για
να συνυπάρξω με έναν άνθρωπο  είναι καλύτερα να είναι οικονομικά σαν
εμένα ή λίγο καλύτερα. Δυστυχώς δίνουμε τόση βάση στο χρήμα που χάνουμε
την αξία της ζωής».



Η Κατερίνα δεν είναι έτοιμη να κάνει
οικογένεια και ισχυρίζεται πως «Δεν έχει ξυπνήσει ακόμα το μητρικό μου
ένστικτο, είμαι μικρή». Όσο για το νοικοκυριό ισχυρίζεται πως «είμαι νοικοκυρά, δούλα δεν είμαι για κανέναν».



 Όσο για το εαν θα την δούμε κάποια στιγμή στον χώρο της πολιτικής η ίδια λέει «ο ρόλος της πολιτικής δεν είναι για μένα».






ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ the-sekouratoi.blogspot.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Post a Comment