Monday, April 30, 2012

Γιάννης Μπέζος: «Έχω πάψει να θυμώνω γιατί αντέχω πλέον τη βλακεία»

Γιάννης Μπέζος: «Έχω πάψει να θυμώνω γιατί αντέχω πλέον τη βλακεία»

«Δεν είμαι καθόλου θυμωμένος. Εδώ κι αρκετά χρόνια έχω πάψει να θυμώνω, γιατί αντέχω πλέον τη βλακεία. Το έχω πάρει απόφαση δηλαδή...» δηλώνει ο Γιάννης Μπέζος.


«Στην Ελλάδα δεν εφαρμόζεται κανένας νόμος. Από τα κόμματα έως τους διαδηλωτές, όλοι χρησιμοποιούν του νόμους αλά καρτ, όποτε τους συμφέρει. Οι πάντες επικαλούνται το Σύνταγμα, το οποίο καταπατούν κάθε μέρα. Τι συζητούμε λοιπόν για Δημοκρατία; Αυτά είναι κολοκύθια τούμπανα! Αν δεν σοβαρευτούμε, θα στουκάρουμε, αν δηλαδή δεν έχουμε ήδη στουκάρει. Και ξέρετε ποιο είναι ακόμα πιο λυπηρό έως μοιραίο; Πως οι περισσότεροι από όσους διαμαρτύρονται, ένα κάποιος τους «τάξει» θα τον ξαναψηφίσουν» συμπλήρωσε ο ηθοποιός στο «Τηλέραμα».

gossip-tv



ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ the-sekouratoi.blogspot.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Post a Comment