Monday, April 30, 2012

ΔΕΙΤΕ: Ένας παππούς λάστιχο


Ο Ρον Ρόντγκερ μόλις γιόρτασε τα 83 του γενέθλιά και έχει κάθε λόγο να χαίρεται καθώς...



σφύζει απόυγεία, μιας και η φυσική του κατάσταση είναι κάτι παραπάνω από καλή για την ηλικία του.



Ο ευλύγιστος παππούς προπονείται 3 φορές κάθε δεύτερη εβδομάδα και όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τους αθλητές ενόργανης γυμναστικής.



 



Για να το αποδείξει αυτό αποφάσισε να δώσει παράσταση, την ημέρα των γενεθλίων του μπροστά σε όλους τους φίλους του αλλά και την οικογένειά του και να δείξει πόσο πολύ αγαπάει την γυμναστική.



«Οι άνθρωποι νομίζουν ότι είμαι τρελός όταν βλέπουν να κάνω αυτό το πράγμα. Υποθέτω ότι είναι αρκετά ασυνήθιστο για κάποιον της ηλικίας μου. Σίγουρα δεν είμαι τόσο καλός όσο ήμουν στα 75 μου, αλλά όσο μπορώ να το κάνω ακόμα θα συνεχίσω» δηλώνει ο συνταξιούχος, ο οποίος εργαζόταν ως διευθυντής γυμναστηρίου εδώ και 20 χρόνια.



 



Ο ίδιος ανακάλυψε για πρώτη φορά τη γυμναστική στα 20 του, ενώ εργαζόταν ως βοηθός τεχνίτη σε ένα κλαμπ πυγμαχίας. Αφορμή, ένας άνδρας ο οποίος εξασκούνταν στις παράλληλες μπάρες και στον ίππο.



«Είχα μόλις ολοκληρώσει τη θητεία μου στην εθνική υπηρεσία στη Γερμανία, όταν άρχισα να δουλεύω ως βοηθός τεχνίτη. Είναι αστείο γιατί ως νέος άνθρωπος, δεν είχα καθόλου καλή φυσική κατάσταση. Είδα έναν άντρα να αθλείται το 1952, ο οποίος τράβηξε την προσοχή μου και αυτό ήταν μόνο η αρχή».



 



Στα 24 χρόνια του πήρε για πρώτη φορά μέρος σε αγώνες με συνεχείς προπονήσεις 4 φορές κάθε βδομάδα. Τελικά αποφάσισε να εγκαταλείψει το άθλημα σε ηλικία 40 ετών, όταν ανέλαβε χρέη προπονητή.



Το πάθος του όμως ήταν τόσο δυνατό που 20 χρόνια μετά την συνταξιοδότησή του γύρισε πίσω στο άθλημα και δεν δίστασε να αναμετρηθεί ακόμα και με άνδρες που είχαν τα μισά του χρόνια.



pistepseto
ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ the-sekouratoi.blogspot.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Post a Comment